פיגוע דקירה בעיר העתיקה, לוחם מג"ב נפצע בינוני - סרוגים

פיגוע דקירה בעיר העתיקה, לוחם מג"ב נפצע בינוני

בעיר העתיקה בירושלים התרחש פיגוע, לאחר שמחבל חמוש בסכין דקר את אחד הלוחמים סמוך לשער השבטים ופצע אותו באורח בינוני. הלוחם השני פותח לעבר המחבל בירי וניטרל אותו

פיגוע דקירה בעיר העתיקה, לוחם מג"ב נפצע בינוני
  זירת הפיגוע (צילום: יונתן זינדל/ פלאש 90)

מחבל חמוש בסכין התנפל הערב (שני) על כוח מג"ב, כתוצאה מכך נפצע אחד מהלוחמים במצב קל- בינוני. האירוע התרחש סמוך לשער השבטים בעיר העתיקה בירושלים. המחבל נורה ונוטרל.

החייל, שוטר ממשמר הגבול בן 19, פונה במצב בינוני כשהוא יציב ובהכרה אל בית החולים שערי צדק.

בעקבות הפיגוע, סגרה המשטרה את הכניסות להר הבית וכן את כל היציאות והכניסות משער יפו לשער האשפות לכיוון הכותל המערבי.

פארמדיקים של מד"א אהרון אדלר ויוסף חיים סיפרו: "כשהגענו למקום הובילו אותנו לצעיר כבן 20 בהכרה, הוא סבל מפצעי דקירה, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים, שכלל עצירת דימום חבישה וטיפול תרופתי ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים כשמצבו בינוני ויציב."

ממד"א נמסר: "בשעה 20:42 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על צעיר שנדקר סמוך לשער האריות, בעיר העתיקה בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שערי צדק, צעיר כבן 19 במצב בינוני, בהכרה, יציב".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
רפואה שלמה
חיה | 17-08-2020 22:32
וכל טוב
2
גיבורים על יהודים
שלום | 17-08-2020 22:54
קודם כל רפואה שלמה ללוחם לצערי מגב גיבורים על יהודים וחלשים על ערביים, שמנצלים את חולשתם
3
אתמול שהתיקשורת לא...
תמרי | 18-08-2020 2:31
אתמול שהתיקשורת לא הפסיקה להראות את חיילנו מכים את הערבים שחצו לגדר ללא אישור ..... זו התוצאה הם לא יכולים לדעת מי עים נשק ומי לא אז הם חייבים להגן על עצמם ובצדק !!! דיי נימאס !!! חיילנו יהפכו להפקר , אבל שערבי מסתנן ללא אישור כניסה פורץ לגדר ומכים אותם התיקשורת ממשיכה להראות ת'סירטונים כל היום , בושה על מי אתם מגיעים על חיילנו שהסכנה ממשית , או בערבים שמטרתם היא רק להרוג , ועוד מיקרה שקראו לפלסטיני שאינו שומע טוב האלה החייל צריך לנחש שיש לו בעיית שמיעה ??? למה שיקח סיכון ?? מה אתם רוצים מהחיילים שלנו מה ??? תתביישו לכם !!!