אלין כהן בוחרת בפרזנטורית סרוגה למותג האיפור שלה - סרוגים

אלין כהן בוחרת בפרזנטורית סרוגה למותג האיפור שלה

דניאלה שרביט, ביוטרית, דתיה בכיסוי ראש מלא, נבחרה על-ידי אלין כהן לקחת חלק בהפקת אופנה שהצטלמה בעבור מותג האיפור שלה. הרעיון מאחורי ההפקה לשדר מסר של אהבה ואחדות

author-image
אלין כהן בוחרת בפרזנטורית סרוגה למותג האיפור שלה
  באדיבות מירי כהן

רגע לפני שהיא חוגגת יום הולדת 19, אלין כהן האשה והאימפריה ביום צילומים למותג האיפור שלה ביחד עם נשים שנבחרו מתוך רצון להביא ייצוג כלל מגזרי ובינהן נציגה סרוגה, המאפרת דניאלה שרביט אושיית אינסטגרם שאוחזת במעל 61K עוקבים שהצטלמה בכיסוי ראש מלא להפקה.

יחידה בחצאית

"שמחתי ממש שאלין פנתה אלי. זה כבוד להצטלם למותג ולהראות לבנות שכל חלום שיש להן – הן יכולות להגשים אותו. להראות שגם עם מטפחת על הראש ובגדים צנועים אפשר להגשים חלומות" מספרת דניאלה שרביט הפרזנטורית הדתיה לסרוגים.

חשת בנח להצטלם דתיה יחידה לצד נשים שאינן דתיות בינהן טיטי איינאו שהייתה מלכת יופי?

לא נלחצתי בכלל כי אני רגילה להצטלם כל היום לאינסטגרם שלי. בהפקה גם לא היה מורגש שיש איזה הבדל בינינו. כל אחת הייתה שונה וזה גם היה המסר"

איך היה מבחינת הסטיילינג? הביאו משהו שהתאים לך כדתיה?

"בוודאי! כולן הצטלמו עם בגד גוף ולי תפרו חצאית מאותו הבד"

 

אלין כהן במסר של אהבה ואחדות

ההפקה שהצטלמה היא בעבור מוצר חדש שיושק בקרוב, הרעיון מאחורי השילוב של המצולמות שבאות מעולמות שונים היה  להעביר מסר של אחדות ואהבה ללא הבדל דת גזע ומין,  ביחד עם אלין ודניאלה הצטלמו גם השחקנית יוצאת אתיופיה טיטי איינאו והשחקנית הערבייה כוכבת "פאודה" לונה מנסור.

 

עוד באותו נושא

הילה עזרן המתמודדת עם מחלת הסרטן מגשימה חלום בעזרתה של אלין כהן

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
הן כל כך דוחות..... עם השפתיים המנופחות האלה
הרב פיינשמעקער | 13-08-2020 9:14
והשפכטל על הפנים. איפה כל הבחורות שנראות אחרת?
2
את לא מייצגת...
שולה | 13-08-2020 23:32
את לא מייצגת את הדת את מייצגת רק את עצמך אל תדברי בשם הדת הגיהנום שיהיה לך על זה שאת מחטיאה את עם ישראל לא יגמר מספיק לעשות סיבוב בעמוד האינסטגרם ולגלות שזו פשוט זנות במעטפת של דת ואני עוד יותר בהלם שבעלך נותן לזה לגיטימציה כדאי שתתעשתי כי החיים קצרים וה' לא נשאר חייב ה' שונא זימה
3
סרוגה?
דתי לאומי | 14-08-2020 11:18
היא ממש לא סרוגה ולא מייצגת את הדת היא סהכ עוד חרדית שנפלה ומנסה להתפרסם שוב פעם אין לה כל קשר לציבור הדתי לאומי! היא חרדית ובושה לחרדים ובכללי לעם ישראל.
4
השם בוחן לב...
רעות קשתי | 16-08-2020 8:07
השם בוחן לב וכליות. אני ממליצה לא לצאת בהצהרות מאוד לא מכבדות ובטח לא מוכחות מבחינה דתית. מלך העולם הוא אלוקים והוא היחד שיחליט אם היא עושה מעשה רע או לא. מרים הנביאה וקורח נענשו בחומרה על הוצאת דיבה ולשון הרע ולהזכירכם גם חורבן הבית קרה בגלל דברים מסוג זה. כולם צריכים להתחזק ולהתאפס. אלוקים יש רק אחד וזה רק התפקיד שלו לשפוט בני אדם. לא מכריחים אתכם לצפות בתמונות אלו אם הן גורמות אי נעימות, אך שקלו מילים. מוות וחיים ביד הלשון.
5
למה כל דבר...
. | 27-12-2020 9:16
למה כל דבר שסרוג כלשהו מעורב בו אמור לעניין אותנו? תביאו חדשות חשובות, לא קשקושים.