עמיר פרץ: "לא נתמזג עם כחול לבן" - סרוגים

עמיר פרץ: "לא נתמזג עם כחול לבן"

author-image
עמיר פרץ: "לא נתמזג עם כחול לבן"
  צילום: תומר נאומבורג/ פלאש 90

בתכנית פרלמנט צהרים בערוץ הכנסת מבהיר היום (שלישי) השר עמיר פרץ בנוגע לאופציות הפוליטיות במקרה של יציאה לבחירות: "לא נתמזג בכחול לבן אלא בריצה משותפת. הנוכחות שלנו ברשימה תהיה מאוד משמעותית". פרץ הוסיף ואמר על כחול לבן: "מרגיש שיושבים עם חברים שלך ממפלגת העבודה".

עוד באותו נושא

הנה ההסבר למה כחול לבן והליכוד לא ילכו לבחירות

פרץ דיבר גם על נושא הריצה שלו לתפקיד נשיא המדינה והגיב על הפרסום בווינט לפיו הוא פנה לח"כים מש"ס לתמוך בו במרוץ לנשיאות: "זה תפקיד קריטי. הכול בעת הנכונה ובזמן הנכון".

בתוך כך, כחול לבן לא תשתתף מחר בהצבעה  של 'יש עתיד' על הצעת החוק שתמנע מנאשם בפלילים להרכיב ממשלה, כך לפי הודעה רשמית היום (שלישי) של המפלגה. מדובר במסר סלחני שמועבר לליכוד ברקע המגעים בין השניים למציאת פשרה למשבר התקציב.

מכחול לבן הובהר שהם עומדים על כך שראש משלה עם כתב אישום לא יכול לכהן. "עמדתנו העקרונית בנושא לא השתנתה ולא תשתנה, אך בעת הזו, מדובר אך ורק בניסיון לערער את יציבותה של המערכת הפוליטית כולה", הסבירו. "בעיצומו של אחד המשברים החמורים בתולדות המדינה, אנו בוחרים לעשות הכל כדי למנוע בחירות שיביאו אסון כלכלי על המשק ויקרעו לגזרים את החברה הישראלית".

כחול לבן מפצירה בכל סיעות הבית, ובראשן הליכוד, "להתעשת ולפעול יחד לטובת אזרחי המדינה, שלא רוצים ולא צריכים עוד טלטלה פוליטית על חשבונם".

על העימות סביב התקציב נאמר: "הגיעה העת לאשר תקציב ארוך טווח, שייתן לציבור ודאות כלכלית שהוא עבורו כאוויר לנשימה. כל מי שינהג אחרת, ההיסטוריה תשפוט אותו כמי שפעל למען עצמו ונגד הציבור הישראלי".

במקביל הודיעו הליכוד, יהדות התורה, ש"ס, דרך ארץ וימינה שיצביעו מחר נגד הצעת החוק שיעלו 'יש עתיד' האוסרת על נאשם בפלילים לכהן כראש ממשלה. מאחר וכצפוי הצעת החוק תיפול, לא ניתן יהיה להעלותה שוב במשך 6 חודשים ובליכוד יודעים שהאיום נוטרל.

 

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
יש
ציון | 11-08-2020 16:14
יש סוף סוף המפלגע הזו תמות
2
מיסטר פרץ. מאז השחתת השפם אתה לא שווה אגורה
פרץ בלי שפם=0 | 11-08-2020 17:34
לא מתחשבים בך. סך הכל אתה צעקן כרוני מאז שנת 1951 גם במפא''י שנאו אותך. כי לא תרמת כלום מדינה רק צעקות. רק בזכות היותך עולה חדש דחפו אותך למעלה