חולצה בפנים או בחוץ? זו השאלה! - סרוגים

חולצה בפנים או בחוץ? זו השאלה!

קמתן בבוקר ולא הצלחתן להחליט אם להכניס את החולצה לתוך החצאית או המכנס? דעו כי אתן לא לבד. עשרות נשים מתחבטות באותה סוגיה הרת גורל, מהו הסטיילינג הנכון ביותר לחולצת הכפתורים שלהן

חולצה בפנים או בחוץ? זו השאלה!
  Shutterstock By Butsaya

ישנן שאלות שרק נדמה שהן רטוריות, אבל האמת לאמיתה היא שתהייה כמו חולצה בפנים או בחוץ יכולה להעסיק אנשים מספר דקות לא מבוטל בהתארגנות בבוקר. גברים לרוב ידעו באופן אוטומטי היכן למקם את החולצה, לפי קוד לבוש במקום העבודה או מהות הפעילות, נשים לעומת זאת, מסתבכות עם ההחלטה הרת הגורל הזו קצת יותר.

חולצה חצי בפנים

בזמנים שטרנדים היו מעט יותר מוגדרים המענה לשאלה היה הרבה יותר פשוט. חולצה מכופתרת בדרך כלל נכנסת בפנים מה שמשדר מראה ייצוגי ואילו חולצת T-Shirt שנלבשת בעיקר בשעות הפנאי נשארת משוחררת בחוץ. הכל היה פשוט עד שהגיעו הרשתות החברתיות וטרפו את קלפי המוסכמות. כיום חולצת טריקו עם הדפס משעשע יכולה להיות לגיטימית בשילוב עם בלייזר גם לפגישת עבודה ואילו חולצה מכופתרת הפכה לאפשרית גם בפעילות בעלת גוון ספורטיבי כמו ביקור בחוף הים.

נונשלנט מולד או נרכש?

אם ההתעסקות בגין חולצה בפנים או בחוץ לא אכלה לנו מספיק את הראש הגיחו שתי אופציות נוספות: הקשירה הקדמית והחצי בפנים חצי בחוץ, שתי אפשרויות נון קונפורמיסטיות שהפכו למקובלות גם בקרב מי שמתקשות לצאת מהקופסה.

הקשירה הקדמית כמו טרנדים רבים הייתה פה כבר קודם, רטרו טהור משנות ה-70 שהשתכלל לכדי פריטים בגזרת קשירה "בילד אין" מה שחוסך את הלבטים איך נכון ללבוש.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ???????????????????????? ???????????????? (@michal_azar_sp) on

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Rivka Zerbib (@rivka_zerbib) on


מכל האפשרויות השונות לסטיילינג לחולצת טריקו, האהובה על הפאשניסטות היא החולצה חצי בפנים חצי בחוץ. כאן גם מגיע הקושי האמיתי: מה בפנים ומה בחוץ. האם כל החלק הקדמי בפנים והאחורי בחוץ? האם הקדמי חצי בפנים וחצי בחוץ? לעיתים תוך ניסיונות ובדיקות מתחרב הגיהוץ מה שפותר את הסאגה עם הכנסת החולצה כולה לתוך החצאית/מכנס ושלום על ישראל. כמו כל טרנד "חדשני" המראה שבבסיסו אמור לשדר נונשלנטיות יכול בנקל לצאת משובש. "וייב" שמחזיק בגד הוא אולי דבר נרכש, אבל לתחושות פנימיות לא יעזרו גם אלפי סטייליסטים אלא שינוי תפיסתי וחיבור מינימלי לטרנד.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Meghan Markle ???? (@meghanmarkle_official) on

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו