נתניהו: "יהיה מחיר כבד מאוד לטרור הבלונים" - סרוגים

נתניהו: "יהיה מחיר כבד מאוד לטרור הבלונים"

רה״מ נתניהו בעת סיור בבסיס חיל האוויר בחצור: "יהיה מחיר כבד מאוד לטרור הבלונים. אנחנו לא נסבול את זה. אנחנו נפעל ונגבה מחיר יקר. עשינו את זה בעבר, כדאי שיזכרו זאת, כי נעשה זאת גם עכשיו"

נתניהו: "יהיה מחיר כבד מאוד לטרור הבלונים"
  בנימין נתניהו (צילום: יוסי אלוני/ פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים סיור ביטחוני בבסיס חיל האוויר ״חצור״ וקיבל סקירות ביטחוניות מהרמטכ״ל וממפקד חיל האוויר  בטייסת F16. ושמע על העשייה של טייסת ״העקרב״ 105.

עוד באותו נושא

מסר סלחני לליכוד: כחול לבן תחרים הצבעה של יש עתיד


4

"חיל האוויר פועל ברדיוס של 360 מעלות נגד האיומים על מדינת ישראל. 95% מהאיומים האלה, מקורם באיראן", אמר נתניהו בתום הסיור. "איראן מאיימת עלינו עם נשק גרעיני, טילים מדויקים וטילים סטטיסטיים, עם הגרורות שלה בלבנון בעזה וגם במקומות אחרים".

"אני רוצה להבהיר לכל הגרורות של איראן, לרבות בעזה – יהיה מחיר כבד מאוד לטרור הבלונים. אנחנו לא נסבול את זה. אנחנו נפעל ונגבה מחיר יקר. עשינו את זה בעבר, כדאי שיזכרו זאת, כי נעשה זאת גם עכשיו", הוסיף נתניהו. "אנחנו נתייחס לזה בחומרה רבה, ותראו את התוצאות של זה מהר מאוד. יותר חשוב שהחמאס והג'יהאד האיסלאמי יראו את התוצאות הקשות של הפורענות הזו. יהיו לזה תוצאות קשות ומחיר כבד מאוד."

בהתייחסו למחלוקת הפוליטית על התקציב, הוסיף ראש הממשלה: "מעבר לכך, אנחנו נדרשים להעביר תקציב במהירות על מנת לענות על הצרכים של הטייסות ושל המערך של צה"ל, גם כדי לתת לנו הגנה וגם כדי לתת לנו התקפה. היכולת שלנו גבוהה מאוד, היא צריכה להיות גבוהה עוד יותר. אנחנו לא מפסיקים לרגע. תוך כדי זה שאנחנו נאבקים בקורונה, אנחנו גם שומרים על ביטחון ישראל בכל מקום שהוא – קרוב ורחוק.״

 

עוד הוסיף רה״מ במענה לשאלה על העברת התקציב: "אני לא עוסק באולטימטומים. אני חושב שצריך להעביר תקציב מייד, גם לצרכים של הביטחון וגם לצרכים של המדינה. אנחנו צריכים לפתוח את שנת הלימודים, כל הלימוד המשלים, כל המתנ"סים, כל תוכנית הילה, צהרונים, כל הדברים שהמשפחות מצפות להם – אנחנו לא יכולים להעביר את זה אם נחכה לתקציב דו-שנתי בעוד כמה חודשים. אנחנו צריכים את זה עכשיו. לעומת זאת, אם מעבירים תקציב עכשיו לכמה חודשים פתרנו את הבעיה הזאת והולכים אחר כך לתקציב של 2021 בלב שקט וגם בנפש חפצה."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
כמה תשלם להם...
די לפחד מחמאס. | 11-08-2020 14:22
כמה תשלם להם הפעם כדי שיפסיקו?
דיבורים כמו חול...
עוטף עזה | 11-08-2020 15:44
דיבורים כמו חול
2
כמה פעמים כבר...
לך הביתה אתה והבטחות השקר שלך , לך , תעשה טובה לעם .... | 11-08-2020 15:34
כמה פעמים כבר שמענו את המשפט הזה .... אין לנו כבר כוח ליספור .... לך הביתה שוטה זקן , לך הביתה
3
על זה נאמר " העכבר ששאג" .
משועמם בבלפור | 11-08-2020 16:31
עם קצת צבע בשיער
4
מלך הדיבורים
קאטו הזקן | 11-08-2020 22:52
הוא יפנה את חאן אל אחמר, יחיל ריבונות, יבנה ליד מעלה אדומים, יכניע את החמאס, את חיזבאללה ואת גדעון סער. די, נו. וגם אני אומר שאת הליכוד חייבים לפרק. בגין מסר לאויב שני שליש מדינה שקיבל. שרון מסר עוד שטח ויישובים, ביבי מסר את חברון לרשפ. כבר כמעט לא נשאר. לפרק אותם לפני שיפרקו אותנו.