בשורות טובות: ליאור כלפון החלים מהקורונה - סרוגים

בשורות טובות: ליאור כלפון החלים מהקורונה

אחרי שאושפז במצב קשה, הבדרן והשחקן ליאור כלפון הודיע היום (ב') כי הוא החלים מקורונה. "סוף סוף קיבלתי את התוצאה השלילית השנייה ואני יכול לחזור הביתה למשפחה"

בשורות טובות: ליאור כלפון החלים מהקורונה
  (צילום: רפי דלויה)

הבדרן והשחקן ליאור כלפון, שנדבק בקורונה ואושפז במצב קשה בעקבות סיבוך-סוף סוף שוחרר לביתו ונפגש עם משפחתו, לאחר 43 ימים בבידוד.

כלפון, כוכב הסדרה "רמזור" הודיע היום (ב') בעמוד הפייסבוק שלו כי רשמית הוא החלים מקורונה: "סוף סוף! אחרי 43!!!! ימים בבידוד, שבוע אצלי בבית, שבוע בבית חולים וחודש במלון קורונה, סוף סוף קיבלתי את התוצאה השלילית השנייה ואני יכול לחזור הביתה למשפחה", והוסיף "תודה לכולם על האהבה והתמיכה, מבטיח להמשיך ליצור ולשתף לעולם את האושר, החיוכים והצבעים שלי".

כזכור, לפני כחודש כלפון אושפז בבית החולים "הלל יפה" שבחדרה, שם שהה במשך כשבועיים במחלקה זיהומית א' למאומתי קורונה, כשהוא סובל מחום גבוה ומשיעול חריף.

כלפון התקשה לדבר בשל השיעול הקשה ודלקת הריאות, ושיתף עם עוקביו: "כשכתבתי פוסט ראשון על הקורונה שפגעה בי, כתבתי שהייתי בגיהינום וחזרתי..רק לא ידעתי אז שזו רק הדלת הראשונה מבין רבות..בכל יום ויום שעבר מאז הייתי במקומות נוראיים בגיהינום הפרטי שלי, מבודד בחדרי בבית עם חום גבוה, חולשה, סחורורות קשות, בחילות, כאבי שרירים ומעל הכל מתקפות שיעול ארוכות שלא פסקו".

עוד באותו נושא

ליאור כלפון מגיב אחרי האישפוז: "הייתי בגיהינום"


3

במהלך תהליך ההחלמה הארוך שעבר, כלפון תקף כלפון את פרופ' יורם לס על רקע אמירותיו כי הקורונה היא רק שפעת. "חליתי בשפעת המון פעמים בחיים שלי אבל מעולם (!!!) לא פגעה בי שפעת בצורה כזו. אני כבר למעלה משבועיים בעולם אחר ומטופל בכאבים אדירים. זו לא שפעת פרופסור לס היקר, זו האמא המפלצתית של השפעת!".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו