גפני על חוק דחיית התקציב: "שיתוק לחלוטין של המדינה"

גפני על חוק דחיית התקציב: "שיתוק לחלוטין של המדינה"

יהדות התורה טרם החליטה איך להצביע על חוק דחיית התקציב, כך הודיע ח"כ משה גפני: "אנחנו מתנגדים לבחירות אבל הארכת המועד הפירוש הוא - שמשתקים לחלוטין את המדינה"

גפני על חוק דחיית התקציב: "שיתוק של המדינה"
  (צילום מסך מתוך ערוץ כנסת)

ח"כ משה גפני, התייחס במהלך דיון בוועדת הכספים על החוק לדחיית מועד התקציב, וטען כי מצד אחד אסור ללכת לבחירות ומצד שני הארכת המועד הוא – שיתוק לחלוטין של המדינה. יהדות התורה טרם החליטה איך להצביע במליאת הכנסת ביום רביעי הקרוב.

עוד באותו נושא

גנץ: "אם לא תהיה כנסת, לא יהיה גם חוק גיוס"

גפני סיפר כי "יש אצלנו התלבטות לא פשוטה האם שווה כל העניין הזה? השכבות החלשות ומעמד הביניים הוא זה שיפגע מזה. אסור ללכת לבחירות, אבל חייבים לפתור את הבעיות בתקציב". עם זאת הוסיף מנגד כי "אנחנו ביהדות התורה, לא הבענו עדיין דעה בנושא הצעת החוק לדחיית התקציב. אנחנו מתנגדים לבחירות אבל הארכת המועד הפירוש הוא – משתקים לחלוטין את המדינה".

לפי הצעת הפשרה שמקדמים השר יועז הנדל וח"כ צביקה האוזר מ'דרך ארץ', ביום רביעי הקרוב יעלה להצבעה החוק לדחיית תקציב המדינה בשלושה חודשים עד למציאת מתווה מוסכם על ראש הממשלה נתניהו ויו"ר כחול לבן בני גנץ לנוהל העברת התקציב.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
החרדים דואגים רק לכספים לישיבות
אשר | 10-08-2020 14:55
הפחד של החרדים מדחיית מועד אישור התקציב נובע בעיקר מהחשש שלא יהיה ניתן לאשר בתקופה זו תקציבים לישיבות.קחו בחשבון שבמקרה של בחירות אתם עלולים/עשויים להגיע לאופוזיציה...