מעצר פורצים על חם: צפו בתיעוד ממצלמת הגוף של השוטר

מעצר פורצים על חם: צפו בתיעוד ממצלמת הגוף של השוטר

שני חשודים מנתניה פרצו לדירה ברעננה. אחד מהם נתפס על חם ע"י השוטרים. לפני מספר ימים הוגשו נגדם כתב אישום ובקשת מעצר. צפו בתיעוד המעצר ממצלמת הגוף של השוטר

author-image
מעצר פורצים על חם: צפו בתיעוד ממצלמת הגוף
  מתוך מצלמת הגוף של השוטר

כתב אישום נגד שני תושבי נתניה שפרצו לדירה ברעננה ונתפסו על חם. שוטר ופקחית הגיעו לבניין ועצרו את אחד החשודים שניסה להימלט מהמקום.

האירוע התרחש לפני כשלושה שבועות, בשעת בוקר התקבל במוקד 100 של המשטרה דיווח על פורצים ברח' היובל ברעננה. מבדיקה ראשונית של השוטרים התברר כי בעוד בעל הדירה ואשתו נמצאים בדירה, שמעו רעש מכיוון דלת הכניסה לדירה ובעל הדירה הבחין כי סוגר הדלת פתוח בעוד הוא עצמו השאיר אותו סגור.

עוד באותו נושא

המשטרה עצרה 'על חם' ערבי שניסה להצית שטחים

מחקירת המשטרה עלה כי 2 גברים הגיעו לדירה כשאחד מהם ניגש לדלת הדירה, סובב את המנעול שהיה נעול בדרך שאינה ידועה וניסה לפתוח את הדלת ודחף אותה מספר פעמים ללא הצלחה מאחר שוו הסגירה העליון של הדלת היה סגור. בו בזמן, החשוד הנוסף אבטח את מעשיו של החשוד מחוץ לבניין. בעל הדירה שמע את הרעשים של ניסיונות פתיחת הדלת וניגש לדלת ואחז בה בחוזקה על מנת שהחשוד לא יוכל לפתוח את דלת הדירה.

במקביל, בעל הדירה התקשר ודיווח למוקד 100 של המשטרה. החשוד שהיה בסמוך לדלת עזב את המקום, אז פגש בשוטר בכניסה לבניין ונעצר על ידו, כשהשוטר שומע את החשוד מדבר בטלפון עם החשוד הנוסף ואומר לו: "לך מפה". בהמשך, הגיעו למקום שוטר נוסף ופקחית והביאו את החשוד לחקירה בתחנת המשטרה.

חוקרי המשטרה הצליחו לזהות מסרטוני מצלמות דרך של רכב את החשוד שנמלט מהמקום והוא אותר ביום 28.7.20 ונעצר ע"י השוטרים.

מעצרם של החשודים (58, 52 מנתניה) הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בפ"ת. לפני מספר ימים חטיבת תביעות של המשטרה הגישה נגדם כתב אישום בעבירה של התפרצות לדירה. יחד עם כתב האישום הוגשה נגד החשודים גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו