המשטרה תפתח בחקירה נגד רוצח פעיל שלום עכשיו - סרוגים

המשטרה תפתח בחקירה נגד רוצח פעיל שלום עכשיו

לאחר שקיבלה אישור מהמשנה לפרקליט המדינה לתפקידים מיוחדים, משטרת ישראל הודיעה הערב כי תפתח חקירה פלילית נגד רוצחו של אמיל גרינצוויג, יונה אברושמי

המשטרה תפתח בחקירה נגד רוצח פעיל שלום עכשיו
  פלאש 90

משטרת ישראל הודיעה הערב (ראשון) כי לאחר שקיבלה אישור מהמשנה לפרקליט המדינה לתפקידים מיוחדים, תפתח חקירה פלילית נגד רוצחו של אמיל גרינצוויג, יונה אברושמי.

ההחלטה לפתוח בחקירה נגד אברושמי התקבלה בשל כך שבמהלך ראיון לערוץ 12, התבטא באמירות המעלות חשד לעבירה של הסתה לאלימות.

עוד באותו נושא

סערה בעקבות דבריו של רוצח פעיל שלום עכשיו


22

כזכור, במהלך הראיון שניתן ליגאל מוסקו, אמר אברושמי: "חיידקים הם חיידקים, גם היום הם חיידקים. כשאתה אוהב בן אדם אתה מוכן למות בשבילו. אהבתי את בגין אז כמו שהיום הם מעריצים את נתניהו, ואת נתניהו אני אוהב יותר מאת בגין".

ח"כ בוגי יעלון הגיב: "ראיון ההסתה המטלטל (אך הלא מפתיע) של הרוצח יונה אברושמי, מחייב את מעצרו המיידי! זו הסתה ברורה לרצח".

"נתניהו חייב להתנער מן הדברים, משום שאברושמי נשען על דברי ההסתה שלו נגד המפגינים. האלימות האנטי-דמוקרטית מרימה ראש, ויש מי שמלבה אותה. נתניהו, לא תוכל להגיד ״ידי לא שפכו את הדם הזה".

ח"כ תמר זנדברג מסרה: "כתבה מבהילה באולפן שישי מתחקה בדיוק מצמרר אחר המסלול ההסתה והאלימות. נתניהו מאשים את המפגינים בהפצת מחלות ועשיית צרכים ומיד אחריו יונה אברושמי (שרצח את אמיל גרינצוויג בפשע שנאה שלא השתנתה עד היום) מכנה אותם ״חיידקים״ ומסביר שהוא כבר לא ,אבל הצעירים ״יידעו מה לעשות״. תתעוררו".

גם ח"כ יוראי להב הרצנו הגיב ואמר: "דברי ההסתה של הרוצח אברושמי לפיהם המפגינים הם חיידקים ושממשיכי דרכו ידעו מה לעשות איתם הם המשך ישיר של הדברים המגונים של נתניהו. הסתה מובילה לאלימות ולרצח, ועצוב שנתניהו ממשיך לתדלק, לפלג ולהסית. גם הערב אהיה עם המפגינים על הגשרים בכל רחבי ישראל ובבלפור. המפגינים הם אנשיה היפים של ישראל, שנאבקים על פני ארצם".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
גיבור ישראל ...
בני גנץ | 17-02-2023 14:14
גיבור ישראל