גנץ מבהיר: "לא תהיה תזוזה מצידנו בנושא התקציב" - סרוגים

גנץ מבהיר: "לא תהיה תזוזה מצידנו בנושא התקציב"

על רקע חילופי ההאשמות בין הליכוד וכחול לבן, בני גנץ אמר כי "לא תהיה תזוזה מצידנו" סביב נושא התקציב. לדבריו, "אנחנו רוצים תקציב למדינה והם רוצים תקציב פוליטי"

author-image
גנץ מבהיר: "לא תהיה תזוזה מצידנו בנושא התקציב"
  (צילום: אוליבר פיטוסי\פלאש 90)

המשבר בקואליציה: יו"ר כחול לבן בני גנץ התייחס היום (ראשון) למתיחות עם הליכוד סביב נושא התקציב, זאת על רקע ביטול ישיבת הממשלה והחשש מפני פיזור הכנסת ובחירות רביעיות. בדבריו בפתח ישיבת שרי הסיעה אמר כי לא יזוז מדרישתו לכבד את ההסכם הקואליציוני ולהעביר תקציב דו שנתי.

"צריך להגיד את האמת – אנחנו רוצים תקציב למדינה והם רוצים תקציב פוליטי" אמר גנץ. "אנחנו רוצים לפתור את בעיות המשק והחברה, זו הסיבה שאנחנו מתעקשים ולא תהיה תזוזה מצידנו בנושא הזה".

עוד באותו נושא

גנץ בהקלטה: "אני לא מפלג בשביל לשלוט"


3

לדבריו, "יש רק שני אנשים שרוצים בחירות – ותשעה מיליון שלא רוצים ולא צריכים. אין אמת אחרת. אחד רוצה לשפר את מצבו הפוליטי, והשני את מצבו המשפטי והאישי".

עוד אמר כי "כחול לבן גאה על הכניסה לממשלה, זיהינו שעה קשה והתגייסנו למלחמה אמיתית על החברה הישראלית, על הכלכלה, על המובטלים, על העצמאים, על משפחות שיהיה להן עם מה ללכת למכולת. מעולם לא הצטערתי ולא אצטער על עשיית הדבר הנכון לטובת מדינת ישראל".

מהליכוד נמסר בתגובה כי "במקום לבוא לממשלה ולאשר תקציב של 8.5 מיליארד שקלים לאזרחי ישראל, בני גנץ שוב לא רצה לבוא היום לבית ספר. גנץ, אזרחי ישראל לפני הכל – תאשר את התקציב עוד היום".

מוקדם יותר היום נחשף בכלי צה"ל כי גנץ תקף את נתניהו על נושא התקציב במהלך שיחת זום עם פעילי כחול לבן. בהקלטות המלאות נשמע גנץ מאשים כי "נתניהו לאורך השנים חשב שתקציב דו שנתי זה דבר נכון והוא נשען לאורך השנים על תקציבים דו שנתיים בגלל היציבות הפוליטית שתקציב דו שנתי מאפשר. מה זה תקציב 20? תקציב 20 כבר קרה, אנחנו נמצאים בחודש אוגוסט. חוץ משיקולים פוליטיים אני לא מוצא בזה כלום".

לגבי האפשרות שעל הפרק של הליכה למערכת בחירות, אומר גנץ: "אנחנו איננו יודעים מתי תהינה בחירות, נשענתי על הפרצות בהסכם לטובתה של החברה הישראלית ומדינת ישראל. רצוי שזה יהיה מאוחר ככול האפשר, אבל זה יכול להיות קודם ואנחנו ניכנס לפייט הזה מחדש".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
גנץ. אתה תשלם...
תהלה | 09-08-2020 12:15
גנץ. אתה תשלם על זה ביוקר
..... אבל...
אבל ביבי ישלם יותר .... | 09-08-2020 14:48
..... אבל ביבי יותר ....
2
מפלגת הליכוד אתם...
ישראל | 09-08-2020 13:31
מפלגת הליכוד אתם פשוט ילדים בגן. שוב לא רוצה ללכת לבית הספר, הבן אדם סתם אמר את זה בטעות בראיון כי רצה לשתף, ואז מייד אמר ברור שאני צריך לעשות את זה. הבן אדם ראוי פי אלף מכם, תתביישו.
3
אולי כבר תיתפגר,...
סוהר | 09-08-2020 14:06
אולי כבר תיתפגר, אתה פשוט לא יכול לעשות כלום בחיים שלך פרט לקחת ממשטרת ישראל 5,000,000 שקל עבור החברה שאתה הייתה יושב ראש שלה ,לגנוב אתה מומחה לנהל אתה גרוע,אתה צריך להיות מאחורי סורג ובריח,גנב
4
סוף סוף מישהו מחייב את ביבי לעמוד בהסכם
עשהאל | 09-08-2020 14:14
סוף סוף מישהו מחייב את ביבי לעמוד בהסכם. ביבי רגיל להבטיח ולהסכים - אבל לא לקיים. כל הכבוד לגנץ שמחייב את ביבי לעמוד במילתו.
5
גנץ
הלל | 09-08-2020 17:08
עם כל הבעיות וכושר האי ניהול שלו, הוא מחייב את ביבי לקיים הסכם, דבר שביבי לא התנסה בו מעולם... אכן, הגיע הזמן שביבי ילמד את הלקח שבסופו של דבר אף אחד לא צעצוע שלו... עוד לא היה מעולם כזה הפרת חוזה בצורה הכי בוטה ומחוצפת לעיני כל ישראל, הגיע הזמן שאנחנו כבני אנוש לא ניתן יד לשקר גס כזה. פוליטיקה פוליטיקה אבל יש גבול לבואש.