"כשל ערכי": יוסי דגן נגד דברי נתניהו על הריבונות - סרוגים

"כשל ערכי": יוסי דגן נגד דברי נתניהו על הריבונות

במהלך סיעת הליכוד טען ראש הממשלה כי החלת הריבונות לא תלויה בישראל אלא בוושינגטון, ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן מגיב: "יש דבר אחד שבגללו נתניהו נבחר 3 פעמים בשנה האחרונה - החלת ריבונות"

"כשל ערכי": יוסי דגן נגד דברי נתניהו על הריבונות
  (קרדיט: לשכת ראש הממשלה)

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן מגיב היום (רביעי) לדבריו של ראש הממשלה בנימין נתניהו שאמר כי החלת הריבונות לא תלויה בישראל אלא בוושינגטון.

עוד באותו נושא

נתניהו: "הריבונות על הפרק", אלחייני: "תלוי בך"


4

דגן אמר כי ממשלת ישראל ידעה מאז ומעולם להחיל ריבונות כשהיא המחליטה הבלעדית, דגן ציין את החלת הריבונות במזרח ירושלים וברמת הגולן. "אני לא רוצה שנגיע למצב במחנה הלאומי שיגידו שראש הממשלה מרח אותנו, שראש הממשלה עבד עלינו" דגן ציין כי ראש הממשלה נבחר שלוש פעמים בשנה וחצי האחרונות על בסיס מצע של החלת ריבונות על מרחבי ההתיישבות ביהודה שומרון ובקעת הירדן, "העם נתן לו את המנדט להחיל ריבונות לא פעם אחת, לא פעמיים אלא שלוש פעמים, נתניהו צריך וחייב להחיל ריבונות על בסיס ההבטחות שלו לציבור ולא על בסיס ההחלטות שמתקבלות אלפי קילומטרים"

דגן המשיך ואמר כי מדובר בהזדמנות שספק אם תחזור על עצמה "אנחנו נמצאים עכשיו בתקופה שיכולה לשכתב את ההיסטוריה ולהציב את נתניהו כמנהיג שהחיל ריבונות על שטחים שעליהם דרכו אבותינו, דרך אתרי היהדות והקודש שפזורים ביהודה שומרון ובקעת הירדם מדרומה ועד צפונה, אסור לנו לפספס את ההזדמנות הזו"

עוד באותו נושא

בבית הלבן מגיבים לנתניהו: "אין החלטה על הריבונות"

"מדינת ישראל מעולם לא התקפלה בפני ארה"ב, ראש הממשלה לוי אשכול החיל ריבונות על ירושלים המשוחררת נגד עמדת ממשל ארהב וראש הממשלה מנחם בגין החיל ריבונות על רמת הגולן באותו אופן. אני קורא לראש הממשלה לנהוג באומץ ולהחיל ריבונות כבר עכשיו"

ראש המועצה האזורית שומרון פועל מזה שנים לקידום הריבונות ביו"ש. ערב ההכרזה על תוכנית טראמפ יצא דגן לוושינגטון ושוחח עם ראש הממשלה בבית הלבן בדרישה שהממשלה לא תכיר במדינה פלסטינית כחלק מהתוכנית. וכי לא יושארו ישובים מבודדים. דגן מוביל יחד עם ראשי הרשויות ביו"ש את המאבק להחלת ריבונות כבר עכשיו מבלי לחכות לאישור ממשל ארהב כפי שעשו בגין ואשכול עם רמת הגולן ומזרח ירושלים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
לוזר
ישראלית | 05-08-2020 18:07
נתניהו פחדן ולוזר. ההיסטוריה תשפוט אותו. מדוע לא יישם את דוח אדמונד לוי?
2
מה הקשר בין ערכי לבין ביבי?
בניה | 05-08-2020 18:40
ביבי אינו רק חסר ערכים אלא גם חסר כל יכולת עשייה. דברן גדול, יחצן גדול - אבל קטן מאוד מאוד בעשייה - ראש הממשלה הגרוע ביותר בתולדות המדינה.
אתה צודק בכל מילה בתגובתך
לבניה | 05-08-2020 19:19
מה עם ההבטחות של חאן אל אחמאר והגרוש מעמונה ומדרך האבות ויתר המקומות שהובטח שיקבלו מקום דיור אחר - מ ת י ??? כל ההבטחות שוות לאפס !!!
3
דגן נרקומן פרסום...
גרשון ש | 05-08-2020 22:58
דגן נרקומן פרסום ואגו מנופח, מוציא מיליונים על יחצנות , איפה מבקר המדינה? מתי יהיה כבר עד מדינה שיפתח את הפה על הקומבינות שלו???
4
ביבי לא סובל...
הדגן מסריח מהראש | 05-08-2020 23:00
ביבי לא סובל את דגן היחצן, בליכוד אין לדגן השפעה,עובדה שדגן תמך בסער והפסיד,ודגן לא הצליח להכניס אף אחד בפריימריז של הליכוד,כולו רעש וצילצולים.