לראשונה: נציגה מאוניברסיטת אריאל בוועדה היוקרתית

לראשונה: נציגה מאוניברסיטת אריאל בוועדה היוקרתית

השר זאב אלקין לא נכנע ללחצי השמאל באקדמיה, והצליח להעביר את המינוי של פרופ' שירי נבון כנציגה הראשונה מטעם אוניברסיטת אריאל כחברה בות"ת. 16 הצביעו בעד, 6 נגד, 1 נמנע

author-image
נציגה ראשונה מאוניברסיטת אריאל בוועדה היוקרתית
  (קרדיט: אוניברסיטת אריאל)

ניצחון לשר זאב אלקין: מליאת המל"ג אישרה היום (שלישי) את מועמדותה של פרופ' שירי נבון-ונציה לכהונה כחברת הועדה לתכנון ולתקצוב, בכך מונתה לראשונה נציגה מאוניברסיטת אריאל, זאת לאחר מאבק עיקש מול גורמי שמאל באקדמיה שניסו לטרפד את המינוי.

פרופ' נבון ונציה מכהנת כפרופ' מן המניין במחלקה לביולוגיה מולקולרית ובביה"ס לרפואה באוניברסיטת אריאל, עומדת בראש המעבדה לחקר חיידקים פתוגניים ועמידות לאנטיביוטיקה ומכהנת כראש המחלקה לביולוגיה מולקולרית.

נבון-ונציה, בעלת תואר ראשון (BSc) מהפקולטה להנדסת ביוטכנולוגיה ומזון מהטכניון, תואר שני (MSc) ותואר דוקטור מהפקולטה למדעי החיים באוניברסיטת תל אביב. הקימה וניהלה בעבר למשך מעל 10 שנים את המעבדה לאפידמיולוגיה מולקולרית ועמידות לאנטיביוטיקה במרכז רפואי תל אביב שהפכה למעבדה הלאומית של המרכז הארצי למניעת זיהומים ועמידות לאנטיביוטיקה.

עוסקת מעל 20 שנה בחקר המנגנונים המולקולריים והבנת ההתפשטות של חיידקים עמידים לאנטיביוטיקה בעלי רלוונטיות קלינית בבתי חולים ובקהילה, כולל פיתוח גישות חדשות לטיפול במחלות זיהומיות.

יו"ר המל"ג. השר ההשכלה הגבוהה והמשלימה זאב אלקין ברך: "בעלת רקורד מקצועי מרשים בתחום ביולוגיה מולקולרית. אין לי ספק שפרופ׳ נבון ונציה תתרום תרומה מיוחדת לות"ת.אני מודה ליור ות״ת פרופ׳ יפה זילברשץ ולחברי מל״ג על התמיכה בפרופ׳ נבון ונציה היום למרות הלחצים הכבדים שהופעלו עליהם מצד ור״ה.

אני קורא לראשי ור״ה לשים בצד את המחלוקות ולהתגייס לעבוד ביחד יד ביד לקראת פתיחת שנת לימודים אקדמית הקרובה בצל משבר הקורונה ולקראת הכנת תוכנית חומש חדשה להשכלה גבוהה שתתן מענה נכון לאתגרים העומדים בפני מערכת להשכלה גבוהה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
ראש ור"א
mch | 04-08-2020 17:38
מי היום?
2
אין מילים בפי להביע מלא ההערכה לשר זאב אלקין!
יוסף, ירושלים | 04-08-2020 18:14
אלקין הוא אדם נהדר. לא חת. עומד כחומה בצורה. נגד כל השמאלנים שתקפו אותו וביזו אותו. עיתונאי הארץ כתבו נגדו בחריפות, אבל הוא לא יירא ולא יפחד. איש של ערכים ואיש של מעשים. על כן, עם ישראל מצדיע לזאב אלקין! המשך והצלח והגשם כל תכניותיך.
3
סתם אצבע בעין....
פופוליסט | 04-08-2020 19:38
סתם אצבע בעין. היא גם ככה מנועה לדיונים על אוניברסיטת אריאל אז מה התועלת?