עקבי קולפן? הנעליים שמשגעות את הרשת - סרוגים

עקבי קולפן? הנעליים שמשגעות את הרשת

מעצבת מבוסטון עומדת מאחורי נעלי העקב בצורת קולפן ששיגעו את הרשת

author-image

בימים האחרונים תמונה של נעל סירה שעקב הסטילטו שלה עשוי מקולפן ירקות הפכה לויראלית. מגזינים ואושיות אופנה  מעלים את שוב ושוב את הנעל שלא ברור אם אוחזת בתו תקן עבור מי שהתחנכו על האיסור לשחק באוכל. מאחורי היצירה עומד חשבון אינסטגרם של אמנית בשם ניקול מקלוגלין שלא רבים יודעים כי בטרם זכתה לפופולריות ברשת עבדה באחת מחברות ההנעלה הידועות בעולם.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by nm (@nicolemclaughlin) on


מקלוגלין בת ה27 מבוסטון התחילה את קריירת ההנעלה שלה בחברת 'ריבוק' הידועה, במשרה של מעצבת גרפית כאשר דווקא חיבתה לעיצוב נשארה כתחביב לשעות הפנאי שלאחר העבודה. את המיצגים הביזריים כדוגמת נעל מרצועות שנלקחו משקית בד של איקאה, נעל מכדורי טניס מפורקים, נעל מבלוני הליום, נעל ממצופי גומי, נעלי מאריזות של EBAY, מתיקי ג'אנספורט ועוד ועוד – היא עשתה בשם האומנות וההנאה, כאשר כל פריט צולם על ידה ועלה כמובן לאינסטגרם. ככל שהקצינו העיצובים כך עלו העוקבים עד שמקלוגלין שהחלה לקבל פניות לשיתופי פעולה מחברות שונות עזבה את עבודתה בריבוק לטובת קריירה עצמאית.

את ההצלחה רואים במיתוג שהחל להופיע על פריטים שונים שעיצבה, בין היתר בשיתוף פעולה עם חברות ענק כאדידס ופומה. את נקודת ההתחלה מקלוקגלין לא שכחה, וכעת ממרומי ההתעניינות וההצלחה חזרה לאחרונה לשיתוף עם ריבוק הפעם כמעצבת מן השורה עם קו נעליים שיוצג בקרוב בחנות הדגל בניו יורק.

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
פרשת השבוע
מרא דאצרא | 04-08-2020 8:00
נו, מה אפשר לומר, כתבה על עקבי קולפן בשבוע של פרשת עקב.