נתניהו: נחמיר את הענישה על התעללות בפעוטות - סרוגים

נתניהו: נחמיר את הענישה על התעללות בפעוטות

ראש הממשלה הנחה את הממשלה והכנסת לקדם חקיקה שתחמיר את הענישה על עבירות של התעללות בפעוטות - זאת על רקע החקירה של מקרי ההתעללות בפעוטון ברמלה. עד כה נעצרו 5 סייעות ובעלת הפעוטון

נתניהו: נחמיר את הענישה על התעללות בפעוטות
  אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה (צילום: משה שי\פלאש 90)

על רקע חקירת מקרי ההתעללות בגן טולי ברמלה, ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר הערב (שני) כי יקדם חקיקה שתחמיר את הענישה בגין עבירות של התעללות בפעוטות. דבריו הגיעו לאחר שהמשטרה הודיעה מוקדם יותר כי סייעת חמישית נעצרה בחשד לאלימות כלפי הילדים בגן.

"התעללות בפעוטות חסרי ישע היא פשע בלתי נסלח" הבהיר נתניהו. "שוחחתי לפני דקות אחדות עם השר המקשר בין הממשלה לכנסת דוד אמסלם ויו"ר הקואליציה מיקי זוהר, והנחיתי לקדם באופן מיידי חקיקה שתחמיר את הענישה על הפשעים הללו. לא נקבל תופעה פסולה זו, ונאבק בה בכל הכלים העומדים לרשותנו".

כאמור, במשטרה הודיעו היום כי נעצרה סייעת נוספת בחשד לאלימות כלפי הילדים בגן טולי ברמלה, והיא תובא מחר לדיון בעניינה בבית משפט השלום בראשון לציון. הבוקר בית המשפט האריך בארבעה ימים את מעצרה של ליטל ברסי, הגננת ובעלת הפעוטון שבו נחשפה ההתעללות בילדים, וכן את מעצרן של ארבעת הסייעות האחרות שנעצרו בחשד למקרי האלימות.

לטענת השופטת זוהר דיבון סגל, סרטונים שהוצגו בחקירת האירוע העלו חשד כי מקרי האלימות בגן הפכו לשגרה – וכי הגננת הייתה מודעת להתנהלות האלימה אך לא פעלה כדי לעצור זאת. "מצפייה ממושכת בסרטונים עולה תמונה מזעזעת של אלימות שהופעלה מצד ארבע סייעות בגן" נאמר "בחלק מהמקרים עולה חשד שהגננת הייתה נוכחת ומודעת לאלימות – ולא עשתה דבר. חומר החקירה מבסס שהיה קשר שתיקה והאלימות הפכה לשגרה של ממש".

בשלב הזה הוטל צו איסור פרסום על תוכן הסרטונים שבידי המשטרה – אך הורי הילדים בפעוטון הגישו בקשה להסיר את הצו ולאפשר לפרסם את התכנים הקשים. "חשוב שהציבור כולו יבין איזה גיהינום הילדים שלנו ואנחנו עברנו" טענו. "הורים במדינה צריכים לראות את הצילומים, כדי לדעת מה עלול לקרות גם לילדים שלו. אולי הילדים שלהם עוברים התעללות והם לא מודעים לכך".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
עוד קשקוש פופוליסטי...
המתעלל הראשי מדבר.... | 03-08-2020 20:32
עוד קשקוש פופוליסטי של שקרניהו - כמו תמיד. על פי חוק ממילא יש עונש חמור על המתעלל בחסר ישע. הבעיה היא באיתור המקרים, באיתור ראיות וברמת הענישה בבתי המשפט. כל היתר - אחיזת עיניים של השקרן הלאומי.