ח"כ אייכלר: אתה אנטישמי. ח"כ פורר: אתה לא יהודי - סרוגים

ח"כ אייכלר: אתה אנטישמי. ח"כ פורר: אתה לא יהודי

ח"כ אייכלר: אתה אנטישמי. ח"כ פורר: אתה לא יהודי
  (צילום מסך מתוך ערוץ כנסת)

עימות בין חברי הכנסת ישראל אייכלר ועודד פורר התרחש היום (שני) במליאת הכנסת, במהלכו תייגו אחד את השני כאנטישמים, ורבו מי שונא ישראל יותר גדול?

אייכלר פתח בברכה לשר הבריאות יולי אדלשטיין, וכינה אותו "אסיר ציון, המייצג האמיתי של יהודות ברית המועצות, שהתייצב כמו אמיל זולא בצרפת במשפט דרייפוס נגד עלילות התקשורת כאילו מכניסים 17 אלף תלמידי ישיבות בלי בידוד וכאילו הציבור החרדי הם מפיצי מחלות. "זאת אנטישמיות לשמה" אמר אדלשטיין".

בשלב מסויים הוא הופסק על ידי הח"כים מישכאל ביתנו, אייכלר פתח במתקפה:  "האנטישמים מפריעים לי לדבר, מבקש שהאנטישמים ישתקו. אתם כתם שחור, אתם רוצים להפוך את המדינה לאויבי היהדות החרדית".

פורר השיב: "נשמה יהודית אין לך, אתה אנטישמי הכי גדול שפגשתי, אתה מתחזה – אתה לא יהוד, מעולם לא פגשתי שונא ישראל כמוך, זו שנאת חינם- איו שונא יותר גדול מישראל אייכלר".

אייכלר יצא נגדו: "איווט האיום מתיר את דמם של מליון יהודים חרדים מדי יום. הוא עלול להוביל למצב של שפיכות דמים חלילה. הוא יותר מסוכן ליהודים החרדים מאשר כהנא היה מסוכן לערבים. אני מבקש להוציא את איווט האנטישמי מחוץ לחוק. הוא סכנה למדינה ולשלום הציבור".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
המאפייה הרוסית
זאב | 03-08-2020 21:48
יור הכנסת שומע את השתלחותו חסרת המעצורים של פורר במשך דקות ארוכות ולא קורה אותו לסדר ומסתפק בהודעה לאייכלר שתם זמנו.
2
פורר? משפחה גרמנית? כשפורר עולה לפדיום בכנסת
פורר פוררה | 04-08-2020 7:39
אזי הוא מזכיר לסבא שלי את אלו שעלו בברלין עם חליפות מחוייטות ומשקפי זהב וכשפורר מתחיל לזעוק ו''להרים ידים'' !!!!! סבא שלי נהיה חיוור כסיד.