הבחירות לנשיאות המדינה: פרץ נפגש עם ח"כים חרדים - סרוגים

הבחירות לנשיאות המדינה: פרץ נפגש עם ח"כים חרדים

חברי כנסת חרדים טענו כי יו"ר מפלגת העבודה החל להיפגש איתם ולשכנע אותם לתמוך בו בבחירות לנשיאות המדינה שייערכו בעוד כעשרה חודשים. בלשכתו אמרו: "השר יקבל את החלטותיו בזמן הראוי ובמועד הנכון"

author-image
הבחירות לנשיאות המדינה: פרץ נפגש עם ח"כים חרדים
  (צילום: תומר ניוברג\ פלאש90)

המירוץ לנשיאות המדינה.

יו"ר מפלגת העבודה, השר עמיר פרץ, החל את קמפיין הבחירות שלו לקראת הבחירות לנשיאות המדינה שייערכו בעוד כעשרה חודשים, ונפגש עם חברי הכנסת מהמפלגות החרדיות בבקשה שיתמכו בו לתפקיד אחרי ראובן ריבלין.

על פי הדיווח בתכנית 'הבוקר הזה' ב'כאן רשת ב', לדברי הח"כים החרדים, פרץ אמר להם כי בכוונתו להתמודד על התפקיד. עוד הם טענו כי פרץ החל לקבוע שורה של פגישות בנושא ובהן הוא מסביר כי הוא היחיד שיוכל לאחד את העם, לשמור על ממלכתיות וגם טוען שהוא מקובל על רוב המפלגות.

מלבד פרץ, גם יו"ר הסוכנות היהודית ומי שעמד אף הוא בראשות מפלגת העבודה יצחק הרצוג החל לפקוד לאחרונה את משכן הכנסת ולקיים שיחות עם הח"כים בכדי לבחון את סיכוייו להיבחר לתפקיד.

הבחירות לנשיאות צפויות להיערך בחודש יוני 2021, כשהנשיא ראובן ריבלין צפוי לסיים את כהונתו בת שבע השנים כחודש לאחר מכן. מועד הבחירות ייקבע על ידי נשיאות הכנסת ה-23, אז תתכנס מליאת הכנסת ותבחר בהצבעה חשאית מאחורי פרגוד את הנשיא ה-11 של מדינת ישראל.

עוד באותו נושא

עמית סגל: אלה המועמדים כרגע לנשיאות המדינה


57

מלשכתו של השר פרץ נמסר: "השר פרץ עסוק כולו בפעולות למען הציבור הישראלי שמצוי במשבר כלכלי חברתי קשה מאוד. השר מקדם ומנהיג גיבוש מסלולי תעסוקה למובטלים, דוחף ליישום המודל הגרמני ולמתן דמי אבטלה לעצמאים. באשר לנושאים הציבוריים האחרים, השר יקבל את החלטותיו בזמן הראוי ובמועד הנכון".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
8 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
חחחח, עוד אחד...
חלי | 03-08-2020 9:17
חחחח, עוד אחד שרוצה לנצל את מנעמי החיים בבית הנשיא על חשבוננו. בוז לסגור וכמה שיותר מהר את המוסד המיותר הזה שמבזבז כספי ציבור לחינם.
צריך מועמד מייצג חתך חברתי.שמכבד את כולם.
קונצנזוס. | 03-08-2020 17:09
.
חברה היזהרו ממנו. זה יכול להיות בכייה לדורות
עידו 2 | 03-08-2020 10:27
פרץ מביט תמיד דרך המשקפת ההיא. מעולם לא שמענו מפרץ איזה דבר חכמה. איזה פתגם, איזו אמרה עסיסית. אמנם עד לפני שנה היה לו שפם יפה. אבל הוא היה דומה בתקופת השפם לסטאלין. והוא נהנה כשאמרו לו ''אתה סטאלין'' !! לצערנו הוא לא מתאים להיות נשיא. כל יום הוא ימיט עלינו צרה צרורה. לא למד מימיו, לא קרא מימיו. סתם פועל עבודה מפאייני''ק שעלה ''לגדולה''. שב בשקט בבית פרץ
2
אנטי דתי רוצה תמיכת חרדים
צבוע | 03-08-2020 9:42
בושה של מועמד
3
אני מציע לבחור...
שרה | 03-08-2020 9:53
אני מציע לבחור את יאיר נתניהו לנשיאות כי הוא יודיע לעבוד על מקלדת
4
עכשיו הבנתם?
מישהו | 03-08-2020 10:30
למה הוא נכנס לממשלה והציל את ביבי? כי הוא סגר עם ביבי שיתמוך בו לנשיאות... (כמו שכבר אמרו לנו בהתחלה...)
5
לאחד בין התפקידים נשיא...
דודו | 03-08-2020 12:02
לאחד בין התפקידים נשיא וראש הממשלה בייחד. כעקרון לא צריך את משרת הנשיא אבל מטעמי כבוד לתת לביבי גם את תפקיד הנשיא וגם ראש הממשלה
6
הנשיא הבא
אלי | 03-08-2020 15:17
לא רוצים יותר נשיא פוליטיקאי - רוצים כנשיא דמות מופת מאזרחי ישראל