1,205 חולי קורונה מחצות, ירידה בחולים הקשים - סרוגים

1,205 חולי קורונה מחצות, ירידה בחולים הקשים

משרד הבריאות עדכן כי 1,205 חולי קורונה אובחנו מחצות, כשבכך מספר החולים הפעילים עומד כעת על 35,982. ירידה נרשמה במניין החולים הקשים והמונשמים, מניין הקרבנות עלה ל-474

author-image
1,205 חולי קורונה מחצות, ירידה בחולים הקשים
  (צילום: דוד כהן\פלאש 90)

עלייה נוספת בתחלואה: משרד הבריאות עדכן הערב (שני) כי מחצות נרשמו 1,205 חולי קורונה חדשים, זאת לצד 1,044 חולים שאובחנו אתמול. בכך מספר החולים הפעילים עומד כעת על 35,982 איש, אל מול 27,125 מחלימים מתוך 63,581 הנדבקים מתחילת המגפה.

במקביל נרשמה היום ירידה במספר החולים הקשים, שעומד כעת על 310 – מתוכם 96 מונשמים. מניין המתים, שרשם זינוק חד אתמול לאחר ש-8 חולים נפטרו ביממה, ממשיך לעלות גם היום – ועומד כעת על 474 קרבנות.

עוד באותו נושא

הרב לאו: הלכות תשעה באב מיוחדות בזמן קורונה

אמש דווח כי פרופסור רוני גמזו, שמונה לפני מספר ימים לפרוייקטור הקורונה, יציג השבוע את תכניתו למאבק בנגיף. במסגרת התכנית ימנה גמזו את פרופ' עידית מטות תמונה לחברה בכירה במטה הרפואי. מטות ידועה כמי שמובילה קו לעומתי לזה של משרד הבריאות ומתחה בקורת על המנכ"ל הקודם, משה בר סימן טוב.

במסגרת תפקידה, פרופ' מטות אמורה לרכז את המידע שמגיע בזמן אמת מבתי החולים, ולהרים דגל אדום בזמן אמת – אם חלילה הדבר יידרש.

על פי הדיווח של קרן מרציאנו ויואב אבן במהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 12, הערב יציג גמזו את עיקרי התכנית לנתניהו ולאדלשטיין כשעיקרה הימנעות מסגר, לא הגבלות והרבה יותר סמכויות לצה"ל ושיתוף הציבור.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו