יוזמה לעידוד העסקים בקורונה: 'מסכות של שמחה'
כשמשבר הקורונה מכה ופוגע בעסקים ובלקוחות, יוזמה שיווקית חדשנית של משרד פרסום ירושלמי, – 'מסכות של שמחה לעסקים', מנסה להחזיר מעט אופטימיות וחיוך למרחב הציבורי ולהטמיע את החשיבות של חבישת המסכות

מסכות של שמחה: לאחר הגל הראשון, ועמוק בתוך הגל השני, החליט רן לוי, מבעליו של המשרד לפרסום וייעוץ שיווקי, לעשות מעשה במציאות הקיימת בה עסקים רבים מתקשים להמשיך שגרה עסקית רגילה, מתמודדים עם ירידה משמעותית בתנועת הלקוחות וגם במחזורי המכירות, שוקעים לתוך מחשבות ודאגות, ולעלות את המורל בעיר.
המסכות הן נתון, התו הסגול הוא הכרח, הריחוק החברתי הוא תנאי, אז מה ניתן לעשות? לשמור על אופטימיות ולעשות. צוות המשרד חשב על דרך לעודד את בעלי העסקים והתושבים והמציא את 'מסכת השמחה' זו שמברכת את באי העסק בחיבוק, באופטימיות, בשמחה ובחיוך.

מסכות של שמחה (צילום: רן לוי פרסום ושיווק)
למבצע העירוני התגייס גם בנו של רן, דניאל, אשר לקח על עצמו את חלוקת שלטי המסכות המשמחות, במאות העסקים הפזורים ברחבי בעיר. המסכות בעסקים בעיר, הוענקו על חשבון המשרד, ללא עלות לעסק, בדפי הפייסבוק , והכל כדי לעודד את העסקים ואת הקונים להגיע אליהם.
בעלי העסקים הנרגשים התלהבו מהרעיון היצירתי והצתלמו עם השלטים וגם הלקוחות הגיבו באהדה וחיוך.

כאן מחבקים לקוחות (צילום באדיבות: רן לוי יח"צ)
רן לוי: "האמת, אני נרגש. המשובים שאני מקבל משובבי לב. רציתי לשמח את בעלי העסקים בעיר ולטעת בהם תקווה ואופטימיות. . אני שמח וגאה שאולי הצלחתי לשמח, ולו במעט, את העסקים והלקוחות וגם להעביר את המסר שניתן לבקש לחבוש מסכה עם חיוך וברכה. לא נאבד תקווה, לא ניפול לפאסימיות ולא נקבל דבר כגזרת גורל. אנחנו כאן כדי לנצח!"

פלאפל חביב: "כיף לראות חשיבה יצירתית" (צילום באדיבות: רן לוי יח"צ)
שימי מפלאפל חביב ירושלים: ״כיף לראות חשיבה יצירתית שונה עם חיוך לעידוד הלקוחות לחבוש מסכה, בימים אלו הלוואי שנצליח להרבות אהבה ובעזרת ה׳ נעבור את התקופה חזקים ומחוזקים״
מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו