1,039 בני אדם אובחנו בנגיף הקורונה ביממה האחרונה - סרוגים

1,039 בני אדם אובחנו בנגיף הקורונה ביממה האחרונה

במשרד הבריאות מדווים כי מאז אתמול 1,039 בני אדם התגלו כחיוביים לנגיף הקורונה. 317 חולים שמצבם מוגדר קשה. מהם 104 מונשמים. ירידה חדה במספר הבדיקות

author-image
1,039 בני אדם אובחנו בנגיף הקורונה ביממה האחרונה
  צילום: חיים גולדברג/ סרוגים

נתוני קורונה: במשרד הבריאות מעדכנים היום (שני), כי 1,039 מאומתים חדשים נוספו אתמול. וכן 12,119 תוצאות בדיקות שהתקבלו אתמול.

היום מעדכנים במשרד הבריאות כי 62,626 מאומתים ישנם מאז מפרוץ המגפה.317 חולים שמצבם מוגדר קשה. מהם 104 מונשמים, מספר שיא של הגל השני. 473 נפטרים במצטבר מפרוץ המגפה.

עוד באותו נושא

כך רוני גמזו מתכוון לנצח את הקורונה; כל הפרטים

בתוך כך, במשרד החינוך מעדכנים הבוקר (שני), כי מספר החולים הכולל במערכת החינוך עומד על 2,576, תלמידים ומורי הוראה.

16,487 עובדי הוראה ותלמידים נמצאים גם בבידוד מניעתי, כחלק מתורת ההפעלה של מערכת החינוך, לפיה במקום בו נמצאת תחלואה המוסד החינוכי נסגר והתלמידים והצוות החינוכי נכנסים לבידוד עד לתום הבדיקות האפידמיולוגיות.

פרופסור רוני גמזו, שמונה לפני מספר ימים לפרוייקטור הקורונה, יציג השבוע את תכניתו למאבק בנגיף. במסגרת התכנית ימנה גמזו את פרופ' עידית מטות תמונה לחברה בכירה במטה הרפואי. מטות ידועה כמי שמובילה קו לעומתי לזה של משרד הבריאות ומתחה בקורת על המנכ"ל הקודם, משה בר סימן טוב.

במסגרת תפקידה, פרופ' מטות אמורה לרכז את המידע שמגיע בזמן אמת מבתי החולים, ולהרים דגל אדום בזמן אמת – אם חלילה הדבר יידרש.

על פי הדיווח של קרן מרציאנו ויואב אבן במהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 12, הערב יציג גמזו את עיקרי התכנית לנתניהו ולאדלשטיין כשעיקרה הימנעות מסגר, לא הגבלות והרבה יותר סמכויות לצה"ל ושיתוף הציבור.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו