מעל 60 אלף נדבקי קורונה, זינוק נוסף במונשמים - סרוגים

מעל 60 אלף נדבקי קורונה, זינוק נוסף במונשמים

מעל 60 אלף ישראלים כבר נדבקו בקורונה מתחילת ההתפרצות, לאחר שביממה האחרונה נרשמו 1,770 חולים חדשים. במהלך השבת נרשם זינוק במספר המונשמים, שעומד על 94 מתוך 312 חולים קשים

מעל 60 אלף נדבקי קורונה, זינוק נוסף במונשמים
  (צילום: הדס פרוש\פלאש 90)

מספר הנדבקים בנגיף הקורונה עלה למעל 60 אלף מתחילת ההתפרצות בארץ – כך עדכן הערב (מוצ"ש) משרד הבריאות. ביממה האחרונה נרשמו 1,770 חולים חדשים, שהעלו את מניין המאומתים ל-60,496 איש.

לפי הנתונים, 33,160 מהנדבקים עדיין מוגדרים כחולים פעילים, אל מול 26,882 מחלימים. מצבם של 312 מהחולים מוגדר כקשה, וביממה האחרונה נרשם זינוק מדאיג במספר המונשמים – שעלה ב-8 ועומד כעת על 94. מניין הקרבנות עלה ל-455, זאת לאחר שחולה קורונה נוסף נפטר מסיבוכי המחלה במהלך השבת.

העדכון הנוכחי מגיע על רקע המגבלות החדשות שהוכנסו לתוקף אתמול בפעם הראשונה, ויישארו בתוקף עד מחר ב-5:00 לפנות בוקר. במסגרת ההגבלות לסופי השבוע נסגרו כל מרכזי הקניות, חנויות רחוב, מכוני יופי ומספרות. העסקים היחידים שיותר להשאירם פתוחים הם רשתות מזון וחנויות הפארם. בנוסף, בניגוד לתכנית הראשונית, חוף הים, גני החיות, מוזיאונים ואטרקציות תיירותיות, נשארו פתוחים. גם על מרחק היציאה מהבית לא הוטלה מגבלה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס ביום חמישי האחרון למאבק בקורונה ואמר כי בממשלה "משתדלים להימנע מסגר כללי, נעשה זאת אם יהיה צורך בכך". על הביקורת בהחרפת המגיפה השיב: "לא נקבל החלטות על פי הערות פופוליסטיות, אני שומע את הביקורת מצד האופוזיציה ועיתונאים כלי מקלדת שאנו לא נושאים באחריות, אני נמצא על המגרש אבל שתדעו שאנחנו נלחמים כל הזמן סביב השעון. אבל במלחמה ואנחנו במלחמה – אין זמן להשיב לכל טענת סרק, צריחך לפעול מהר".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
מה עם התחזית...
שאלה | 26-07-2020 8:26
מה עם התחזית של בר סימנטוב וביבי לאלף מתים בחודש יולי?