השר לבטחון פנים, אמיר אוחנה, התראיין במהלך השבת ב'פגוש את העיתונות' והתייחס להפגנות נגד ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ולמינוי המפכ"ל עליו הכריז לא מכבר.
אוחנה אמר כי יש לאפשר את היכולת להפגין ולחופש הביטוי, אך המחאות הן מדגרות קורונה – וכן כי יש לאפשר לתושבים להמשיך בשגרת חייהם הרגילה ועל כן יש למצוא את דרך הביניים שתביא לאיזון בין השיקולים.
לגבי מינוי המפכ"ל אמר אוחנה כי הוא לא חושב שנתניהו צריך להיות מעורב בהליך בשל ההליכים המשפטיים נגדו. "גם כשהחלטתי כשר משפטים על מ"מ פרקליט המדינה לא נועצתי בראש הממשלה".
תגובות
לכל דבר יש לשמאל בכי ונהי.. ולמה מי ששונא את נתניהו נגיד וגנץ היה ראש ממשלה הוא כן יכול למנות מפכ"ל ויועץ.... חלאס אתם כאלה פתטיים