ניצחון לקלמן וסג"ל: ימשיכו לשדר בהוראת בית הדין לעבודה

ניצחון לקלמן וסג"ל: ימשיכו לשדר בהוראת בית הדין לעבודה

לאחר שמנכ"ל תאגיד השידור הציבורי החליט על הורדת התכנית 'קלמן סג"ל' מלוח השידורים בשבע הבא, בית הדין לעבודה בירושלים הורה שהיא תמשיך לשדר לפחות עד אמצע החודש הבא

ניצחון לקלמן וסג"ל: ימשיכו לשדר בהוראת בית הדין
  צילומסך

בית הדין לעבודה בירושלים החליט כי התכנית 'קלמן סג"ל' המשודרת בכאן 11, תמשיך לשדר לפחות עד אמצע החודש הבא, זאת לאחר החלטת מנכ"ל תאגיד השידור הציבורי להוריד את התכנית מהאוויר.

על פי אותה החלטה התוכנית היתה אמורה לרדת מלוח השידורים של כאן 11 כבר בשבוע הבא, ב-29.7.

עוד באותו נושא

קובלנץ: לא אשאיר עלי תאנה רק בגלל שהם ימנים


8

קובלנץ נימוק זאת בכך שהיא לא הצליחה לעורר שיח ועניין, והחלטתו עוררה תרעומת על כך בימין, אך לא רק. ארגון העיתונאים הגיש עתירה לבית הדין האזורי לעבודה על מנת לבטל את ההחלטה של המנכ״ל  קובלנץ.

נטען כי ההחלטה התקבלה בהיעדר סמכות. משום שהחלטות על תוכניות חטיבת האקטואליה, נתונות הן על פי חוק והן על פי כללי התאגיד בידי מנהל החטיבה ברוך שי.

בין הראשונים לתקוף את ההחלטה היה עורך מקור ראשון חגי סג"ל שכתב: "הורדת התוכנית 'קלמן סג'ל' היא מעשה עז מצח של הנהלת תאגיד השידור אשר בעת האחרונה חותרת במרץ לשחזר את עידן ההטיה האנטי דמוקרטי ברדיו הישן ובטלוויזיה של פעם. כל הבטחות האיזון עלו בעשן, והשידור הפך לצפצוף ארוך על רוב המאזינים".

שר התקשורת יועז הנדל, שחלק מהביקורת מופנית גם כלפיו, השיב ואמר: "מיניתי יו"ר ומועצת התאגיד, לאחר שהמינוי היה תקוע בממשלה הזמנית, והתאגיד פעל למעשה ללא מועצה מכווינה ומפקחת. העיקרון המנחה שלי הוא תקשורת חופשית, מאוזנת ומגוונת. אני יודע שהגיוון חשוב גם ליו"ר הממשיך גיל עומר".

על הדחתם של ליבסקינד וסג"ל כתב הנדל: "אישית, צר לי שתוכניתם של קלמן וסגל יורדת. איני מתערב בלוח השידורים אבל לתאגיד יש מחויבות ואחריות ציבורית להשמיע כמה שיותר קולות מגוונים ואני מצפה שיפעל לאור עקרון זה".

יו"ר ימינה, חבר הכנסת נפתלי בנט כתב: "תזכורת לאנשי ימין שמקבלים בעתיד תכנית בתאגיד: תתנהגו יפה ותשתדלו לא להרגיז יותר מדי את זהבה גלאון. זה יעלה לכם במשרה. קלמן ואראל מהמשובחים שיש. שגיאה קשה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
נדבקים לכסא כמו...
זוג אפסים | 23-07-2020 17:35
נדבקים לכסא כמו עלוקות. ממש כמו מפעילי העגורנים בנמל אשדוד. לכו לעבוד בגופים מסחריים במקום
ליבס-קינד שמאל שבשמאל. סגל בסיידר
ליבס-קניד=ליצן | 26-07-2020 7:56
ליבס-קינד ליצן וחסר יידע. מפטפט כמו זקנה פולנית
זוג מעולים ומעניינים
בן אברהם | 25-07-2020 23:35
חבל שאתה לא מספיק אמיץ לקבל דעה אחרת.
2
למי זוג הבכיינים...
איכס | 24-07-2020 13:22
למי זוג הבכיינים רצו להקש להגן עליהם? לבית המשפט אותו הם משמיצים מבוקר עד ערב. בקרוב גם יפנו להסתדרות שתגן על זכויות העובד שלהם... זוג צבועים. מקרה קלאסי נוסף דל גמל שלא רואה את דבשתו.
3
קלמן וסגל
כרמל | 26-07-2020 4:43
תכנית מעולה , אוי ואבוי אם תרד מלוח השידורים. לתאגיד הציבורי לא יהיה זכות קיום על חשבון משלם המיסים . ריינו גיוון קיבלנו שופר של מרץ.
4
אין על התוכנית...
שושי | 26-07-2020 16:27
אין על התוכנית של סגל..אמיתי יורדת בגלל שבכל אומר את האמת וי די לשאלה את השאלות הנכונות..ולא המכוונות של המערכת..והאמת כואבת.סגל לא יודע לטייח ולראות את המערכת .אז נוקטים בצעדים