נפש רגישה: קים קרדשיאן כותבת על מחלת הנפש של קניה ווסט - סרוגים

נפש רגישה: קים קרדשיאן כותבת על מחלת הנפש של קניה ווסט

כמעט והתחלנו להתרגל לכך שקניה ווסט רץ לנשיאות ארה"ב, על אף ציוצים ואירועים יוצאי דופן מגזרתו. כעת קים קרדשיאן חושפת בחשבון האינסטגרם שלה כי בעלה סובל ממחלת נפש ומבקשת מהעיתונות והציבור לגלות אמפתיה

נפש רגישה: קים קרדשיאן כותבת על מחלת הנפש של קניה ווסט
  Shutterstock By RichartPhotos

אחרי שלל אירועים יוצאי דופן מבית היוצר של קניה ווסט, אשתו קים קרדשיאן חושפת בחשבון האינסטגרם שלה כי מדובר בהתפרצות של מחלת הנפש ממנה סובל בעלה קניה ווסט. "כמו שרבים מכם יודעים קניה סובל מהפרעה דו קוטבית. כל מי שסובל מזה או שאחד מאוהביו, יודע כמה זה מסובך וכואב מכדי להבין" היא כותבת.

בשלושה סרטוני 'סטורי' חושפת קים כי בעלה שסובל ממחלת נפש שעליה היא מעדיפה בדרך כלל שלא לדבר בכדי לשמור על פרטיות המשפחה וילדיה, אך כעת לאור העליהום התקשורתי על ווסט היא החליטה לכתוב ולבקש מהעולם להניח לו.

"כחברה אנחנו מדברים על סובלנות לסוגיית בריאות הנפש כמכלול, אך עלינו להעניק זאת גם לאינדיבידואלים שחיים עם זה בזמנים שהם הכי זקוקים לכך. אני מבקשת שהתקשורת והציבור יעניקו לנו חמלה ואמפתיה שאנו נזקקים לה בכדי לעבור את זה" היא מבקשת.

עוד באותו נושא

באמצע השקת הקמפיין לנשיאות: הראפר פרץ בבכי

לפני כשבועיים העלתה קים ריפוסט לפרסום של קניה כי ברצונו להתמודד לנשיאות. נראה שהרבה מים עברו בנהר מאז ובעצרת הבחירות הראשונה שקיים נדלקה נורה שמשהו לא תקין בשל התנהגות מבולבלת, בכי ואמירות יוצאות דופן: בין השאר ציוצים של ווסט ביומיים האחרונים כי הוא מתכוון לעזוב את אשתו.

צילום מסך אינסטגרם

לא פורש מהמרוץ

קרדשיאן ציינה בפוסט כי התקופה האחרונה לרבות ה'בידוד' גרמו ללחץ נפשי רב לווסט, אך עם זאת היא כותבת שגם אם יש מי שרואה ברעיונותיו וחלומותיו הזויים (ובכך היא רומזת לעניין הריצה לבית הלבן) ווסט הוא 'גאון' שהגשים חלומות על אף ההפרעה שממנה סובל.

"החיים עם הפרעה דו קוטבית אינם מצמצמים או פוסלים את חלומותיו ורעיונותיו הגועשים, לא משנה כמה גדולים או בלתי ניתנים להשגה הם נשמעים, זה חלק מהגאונות שלו וכפי שרבים מאיתנו עדים רבים מהחלומות הגדולים הוא גם הגשים" היא מזכירה.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
וזה ממישהי שחושפת...
צ | 23-07-2020 6:49
וזה ממישהי שחושפת את הואגינה שלה לעיני כל כל ובכל הזויות . אכן תוכן ראוי לסרוגים!
לא רק את...
קים | 26-07-2020 17:21
לא רק את הכוס. גם את התחת וחזה הסיליקון המפואר!
2
תוכן ראוי בהחלט...הציבור...
יויו | 23-07-2020 17:15
תוכן ראוי בהחלט...הציבור הדתי יצא מהגטו...גם הוא רוצה חילופי זוגות...אה...בעצם גבעת שמואל מאלה בביתים שלבחילופי זוגות לציבור הדתי... טוב...אז הציבור הדתי יצא מהגטו והוא רוצה לקרוא כמו כולם על אנשים מפורסמים...ופחות על רבנים שאונסים ילדים...כן....הציבוד הדתי התפכח מהאשלינ ומהשליטה הרבנית.
3
זאת אותה קים...
שאלה | 24-07-2020 13:59
זאת אותה קים שהצתלמה העירום מלא עם כוס שמפנייה על התחת הערווה המגולחת מוצגת לראווה לעיני כל העולם ?
4
רחמים ...
סיגל | 10-08-2020 22:04
רחמים