אחרי 17 ימי שביתה, איגוד העובדים הסוציאליים הודיע הבוקר (ד') כי הושג הסכם עם האוצר שמביא לסיום השביתה.
על פי הודעת האיגוד, במסגרת ההסכם, יוענקו 200 מיליון שקלים לעובדים הסוציאליים לפי השכר המשודרג בעוד שנה. פעימה שנייה תהיה עם פתיחת הסכמי השכר במשק, העובדות והעובדים הסוציאליים יוחרגו ויקבלו פעימה שנייה ייעודית.
עוד באותו נושא
משני הקצוות: הח"כים מזדהים עם מחאת העו"סיםאוריאל בארי


הפגנת עובדים סוציאלים| צילום: הפגנת העובדים הסוציאליים (צילום: יעקב שטרן)
עוד הוחלט על הסכם אבטחה ומוגנות מלא לעובדים בסך 70 מיליון שקלים שיוכנס לתקציב המדינה בכל שנה, וכי כל העובדות והעובדים יקבלו מענק קורונה לשנת 2021 בסך 9,000 עד 11 אלף שקלים לעובד.
תגובות
הבעל של העוסית לא הבנתי למה הגברת שמנבלת את פיה כאחרונת שפכי הביבים כ"כ יקרה ו"יקירתי" על ידך. מתאם שזו אם שאנסה או הזניחה את ילדיה שטופלו על ידי הרווחה וע"כ מוציאה את התוכן הפנימי שלה עליהם.