יש הסכם: הסתיימה שביתת העובדים הסוציאליים - סרוגים

יש הסכם: הסתיימה שביתת העובדים הסוציאליים

אחרי 17 ימי שביתה, איגוד העובדים הסוציאלים הודיע הבוקר (ד') כי הושג הסכם עם האוצר שמביא לסיום השביתה. העובדים יקבלו מענק של 9,000 שקל לעובד ושידרוג בשכר עד 2021

יש הסכם: הסתיימה שביתת העובדים הסוציאליים
  (צילום: מרים אלסטר/פלאש90)

אחרי 17 ימי שביתה, איגוד העובדים הסוציאליים הודיע הבוקר (ד') כי הושג הסכם עם האוצר שמביא לסיום השביתה.

על פי הודעת האיגוד, במסגרת ההסכם, יוענקו 200 מיליון שקלים לעובדים הסוציאליים לפי השכר המשודרג בעוד שנה. פעימה שנייה תהיה עם פתיחת הסכמי השכר במשק, העובדות והעובדים הסוציאליים יוחרגו ויקבלו פעימה שנייה ייעודית.

עוד באותו נושא

משני הקצוות: הח"כים מזדהים עם מחאת העו"סים

עוד הוחלט על הסכם אבטחה ומוגנות מלא לעובדים בסך 70 מיליון שקלים שיוכנס לתקציב המדינה בכל שנה, וכי כל העובדות והעובדים יקבלו מענק קורונה לשנת 2021 בסך 9,000 עד 11 אלף שקלים לעובד.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
ממשלה מטומטמת סחיטה רופסת עלובה
מלי | 22-07-2020 9:07
אתם נכנעים לכל סחיטה מטומטמים .. ימניים עלובים שלא יודעים למשול בשיט.. אתם לא ראויים לכל תפקידי השרים שקיבלתם כולל ראש הממשלה.. פחדנים נמושות רואים כמה הפגנות והפכתם להיות סמרטוטי ריצפה... אבכי עליכם.. חבל שאין לי ברירה ונאלצת להצביע ליכוד עלוב פחדן וכל אחד דאג לג'וב שלו וכולם נכנסו לחורים של הכושלאמא שלהם.
מצטער, לא הבנתי....
עו"ס | 22-07-2020 16:54
מצטער, לא הבנתי. לא מדבר ערסית.
מלי יקרה
אלון | 22-07-2020 12:48
מתוכן התגובה והביטויים שלך אני מבין את רמתך הנמוכה .... ועכשיו אתייחס לדברים עצמם ... העובדים הסוציאליים בעלי תואר אקדמי ראשון ושני משתכרים כמו קופאית מכובדת בסופר ללא תואר אקדמאי ... התייחסות הממשלות לכל אורכן ללא קשר לימין או שמאל מתעלמות מן העובדים הסוציאליים וכל זאת כי כאשר הם במגעים להסכמי שכר הם תמיד הנחותים כי מה כבר יקרה אם ישבתו .... כאשר כל האיגודים הגדולים שובתים מיד האוצר נענה כי האוצר מפחד הרי לא יהיה פינוי זבל או הפסקות חשמל או ביטול רכבות או רופאים ואחיות במרפאות ועל זה הדרך אב עובדים סוציאליים לא יקרה כלום כי הם מטפלים בחלשים ולחלשים אין כוח אז לא נורא ..... כבעל לעובדת סוציאלית עם ותק של 20 שנה ותואר שני שמגרדת את ה 7000 שח בקושי ראוי להעלות להם שכר .... ולך גברת מלי היקרה ניבולי פה ורמת התייחסות נמוכה לא תבהיר לנו את הדברים בצורה טובה יותר . בהצלחה יקירתי
2
הבעל של העוסית
מימי- עו"ס | 22-07-2020 18:45
לא הבנתי למה הגברת שמנבלת את פיה כאחרונת שפכי הביבים ככ יקרה ויקירתי על ידך. מתאם שזו אם שאנסה או הזניחה את ילדיה שטופלו על ידי הרווחה ועכ מוציאה את התוכן הפנימי שלה עליהם.