מוזיקה

בגלל הקורונה: זה הסכום שאייל גולן העביר לנגנים שלו

הזמר אייל גולן לא מתעלם מהמשבר הכלכלי אליו נקלעו האנשים שעובדים איתו, והעביר לכל אחד מעשרות עובדיו סכום של 10,000 שקלים: " מקווה שזה יעזור וישמח אתכם"

בגלל הקורונה: זה הסכום שאייל גולן העביר לנגנים שלו
צילום: (צילום: גדעון מרקוביץ/פלאש90)

תעשיית המוזיקה במדינת ישראל מושבתת כבר קרוב לחצי שנה, אך למרות שהם לא עורכים הופעות, הזמרים המצליחים אייל גולן ועומר אדם, החליטו להעניק סיוע כלכלי לאנשים שמופיעים אותם, בכדי לצלוח במעט את המשבר הכלכלי אליו נקלעו.

על פי הדיווח באתר 'מאקו', מדובר בסכומי כסף לא מבוטלים אותם העבירו השניים לאנשיהם. במקרה של אייל גולן מדובר בסכום של 10,000 שקלים לכל אחד; 5000 שקלים עבור החודש הזה, ועוד 5,000 שקלים לקראת ראש השנה.

בהודעה ששלח בקבוצת הוואטסאפ של הנגנים וזמרות הליווי כתב גולן: "אחים/משפחה שלי בוקר טוב לכולכם. החלטתי להעניק לכל אחד מכם כסף על החודש ועוד כסף לפני החג שתוכלו ככה לחיות. מקווה שזה יעזור וישמח אתכם".

גולן הוסיף: "שתדעו שזה שאני לא איתכם פיזית, אני איתכם בכל רגע ובכל מחשבה. אוהב אתכם ומקווה שנוכל לחזור לשגרה ולהופעות כמה שיותר מהר".

חדשות סרוגים

בנוסף, גם עומר אדם, שהחליט לעזוב את ישראל למספר חודשים, העביר כמה עשרות אלפי שקלים לאנשים שעובדים איתו במטרה לעזור להם בתקופה הקשה.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

126
98
אריה ברזילי עפולה
23.07.20

דורי אתה סתם חרא של בן אדם.הלוואי כולם היו כמו אייל גולן תאמין לי כולם היו רוצים את הסנדויץ הזה.לך לעזעזל.פוי עליך אריה ברזילי עפולה