פייק ניוז פלסטיני: הרב שבח תקף אדם ברמאללה? - סרוגים

פייק ניוז פלסטיני: הרב שבח תקף אדם ברמאללה?

באתר החדשות הפלסטיני "קודס" דיווח כי "מתנחלים" תקפו אדם פלסטיני סמוך לרמאללה - והשתמשו בתמונה של הרב רזיאל שבח הי"ד כדי להציג את התוקפים. אלמנתו יעל אמרה בתגובה: "אשמח שתמסרו לו שאנחנו בכינרת"

author-image
פייק ניוז פלסטיני: הרב שבח תקף אדם ברמאללה?
  הרב רזיאל שבח הי"ד (צילום: באדיבות המשפחה)

פייק ניוז פלסטיני: אתר החדשות "קודס" דיווח היום (שני) על כך ששבעה רעולי פנים תקפו אדם פלסטיני בזמן שרכב על אופניו סמוך לרמאללה. אלא שהתמונה שבה השתמשו כדי להציג את התוקפים הייתה של הרב רזיאל שבח הי"ד – שנרצח לפני שנתיים על ידי פעיל חמאס בפיגוע ירי בחוות גלעד.

מי שהבחינה בדיווח הייתה לא אחרת מיעל שבח, אלמנתו של הרב רזיאל – שמיהרה לגנות את השימוש בתמונתו של בעלה המנוח. "אהלן חדשות קודס רמאללה, אני מבינה שבעלי זרק עליכם אבנים לפני כמה ימים" כתבה בהתלוצצות בטוויטר שלה. "אשמח שתמסרו לו שאנחנו בכינרת, ושאם הוא בדרך אלינו – שיעבור בבית להביא גחלים כי נגמר לנו.. תודה".

לפי הדיווח הפלסטיני, עמאר אל-כורדי יצא לטיול אופניים עם חבריו ביום שישי האחרון, כשלפתע "מתנחלים תקפו אותם סמוך לעיירה טורמוסאיה". בראיון לאתר, אל-כורדי טען כי הוא וחבריו השתמשו ב"אפליקציה אלקטרונית שסיפרה לנו על המקומות הקלים ביותר לעבור בהם. כשהתקרבו למישור ראינו קבוצה, חשבנו שהם רועי צאן מהאזור – ואז התברר שהם מתנחלים".

"כשהתקרבתי אליהם, אחד מהם שאל אותי בעברית על המקום שממנו באתי. אחרי שעניתי לו, הוא עזב את המקום ויצאתי לדרכי. אחרי כמה דקות, כשהחברים שלי שהלכו מאחוריי הגיעו לתחתית הגבעה, יותר מ-7 מתנחלים רעולי פנים תקפו אותנו באבנים" הוסיף וטען. עוד ציין כי ה"תוקפים" גנבו 3 מזוגות האופניים של חבריו ושברו את אופניהם של השאר.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
רמאללה
נועם | 05-12-2020 10:35
רמאללה מקום קדוש למוסלמים
2
נצרת
נועם | 05-12-2020 10:35
נצרת מקום קדוש לנוצרים
3
ישראל
נועם | 14-12-2020 13:19
ישראל הבית של הרבי מלובביץ'