עימות חריף בין שר האוצר לזוהר: "לשקול את כהונתו" - סרוגים

עימות חריף בין שר האוצר לזוהר: "לשקול את כהונתו"

שוב עימות בצמרת הליכוד בין שר האוצר ליו"ר הקואליציה בדיון ועדת הכספים. כ"ץ האשים את זוהר שדואג לבעלי האולמות כי בן דודו בעל אולם, יו"ר הקואליציה ענה: "לבחון את המשך כהונתך"

עימות חריף בין שר האוצר לזוהר: "לשקול את כהונתו"
  (צילום: עדינה ולמן/ דוברות הכנסת)

שר האוצר ישראל כץ, האשים במהלך דיון בוועדת הכספים (שני) על פיצוי לבעלי אולמות, את יו"ר הקואליציה מיקי זוהר ש"דואג לבן דוד שלו שברשותו אולם", זוהר הגיב: "יש לנו שר אוצר מנותק מהעם". בינתיים מאחורי הקלעים מתקיימים ניסיונות הרגעה מצד לשכת רה"מ, והשניים זומנו אליו להרגעת הרוחות.

זוהר ניסה להעביר את עמדתו בדיון, אולם כץ קטע אותו: "באת להפריע לדיון ענייני בגלל אינטרס אישי של בן דוד שיש לו אולם חתונות. זה מנוגד לעמדת ראש הממשלה והממשלה שרוצה להעביר את החוק כדי להעביר במהירות כסף לשכירים לעצמאים ולבעלי העסקים. לצערי האופוזיציה מגלה יותר אחריות לציבור מאשר אתה שקרוי: יו״ר קואליציה".

מנסה להרגיע את השניים ח"כ קרן ברק: "די, די, תסגור את זה בצד". מיקי זהר לא נענה להפצרות: "יש לי מפח נפש גדול מן ההתנהלות שלו". יו"ר הוועדה משה ‏גפני מציע:" בוא נעשה הפסקה רגע". זוהר לא מוכן: "רגע אני עוד לא סיימתי".

גפני: "מבקש לפצל את החוקים שצריך להצביע עליהם בוועדה, כך שחלקם יועברו לועדת הרווחה". כ״ץ: "חייבים להעביר את הכל עכשיו", וחושף כי זוהר סולק אתמול בלילה מן הפגישה עם בעלי האולמות והמסעדות.‏

מיקי זהר: "אני מבקש להמשיך". גפני: "רק נסה לדבר עניינית ולא לגופו של אדם".

זוהר תוקף את כץ: "אני אתעלם מן הגישה האלימה של שר האוצר ואדבר לגופם של דברים. הניתוק שאנו חווים, מן המהלך של משרד האוצר, זה מה שהעם מרגיש. יכול להיות שצריך לקרוא לנתניהו לשקול את המשך כהונת כ״ץ".

(צילום: עדינה ולמ/ן דוברות הכנסת)

השרה גילה גמליאל תקפה את זוהר ברדיו 90: "הפסקתי להתייחס לדברים שהוא מוציא מהפה. מאז שהוא יו"ר הקואליציה, כל הקלקולים בגללו. או שייקח עצמו בידיים ויקיים שיח עם הליכוד ונציגי הקואליציה ופחות כותרות – או שצריך להחזיר את דוד ביטן שינהל הקואליציה. הוא מפטר את כולם כל הזמן. זה לא סגנון הליכוד".

ח"כ בצלאל סמוטריץ', חבר הוועדה צייץ: "יושב בוועדת הכספים מול הניצים. מודה שאני די בהלם. זה בעיקר מדאיג. ועצוב".

הקרב עבר מהוועדה לטוויטר

בסוף הדיון פתח כץ במתקפת ציוצים נגד זוהר, ושוב האשים אותו בקידום צרכים אישיים: "ח"כ מיקי זוהר פעם אחר פעם מנסה להכניס את הדעות הלוביסטיות שלו לדיוני הוועדה. פעם ראשונה, לטובת סוכני הביטוח, וכעת לטובת בעלי האולמות. אני בקשר מתמיד עם כל הגורמים בשטח, נפגש עם כולם ושומע באופן אישי. "הניתוק" היחיד שלי הוא מבעלי עניין ואינטרסנטים".

זוהר השיב: "אני מציע לו להירגע ולהתחיל לעבוד למען אזרחי ישראל תוך שימת דגש על קשב לצרכים ולבעיות. חבל מאוד שהוא מנסה להשליך עליי את ההתנהלות הכלכלית המנותקת שלו במקום להאבק אך ורק למען הצרכים של הציבור. אמשיך להילחם למענכם, גם אם זה לא מוצא חן בעיניו"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
12 תגובות - 7 דיונים מיין לפי
1
האידיוט חושב שהוא...
יו"ר כנסת שהוא בושה לשכל הישר ..... להעיף אותו עכשיו !!! | 20-07-2020 12:39
האידיוט חושב שהוא ראש הממשלה , אתמול רצה להעיף את אסנת שאשא ביטון , היום בתפריט ישראל כץ מענין מי הבא בתור .... מיקי לך תדאג לבניה בקרית גת בזה אתה טוב .... ואז תבוא בטענות לשר האוצר
הוא יור קואליציה...
חיפאי | 20-07-2020 13:33
הוא יור קואליציה גם מגיבים צריכים להיות מגניבים:)
2
הייתכן?
יוסי מזרחי | 20-07-2020 13:03
לא יכול להיות, ראש הקואליציה מנסה לכוון החלטות לטובת בן משפחה? הייתכן? בליכוד? ככה זה כשעושים את עצמם למשרתים של עבריין, זה בDNA.
מאפיה היא מאפיה...
מנא מנא תקל ופרסין | 20-07-2020 14:01
מאפיה היא מאפיה היא מאפיה. כשבראש יש מאפיונר שדואג לעסקיו האישיים, לעיסקי בני דודיו ולעיסקי מיליונרים מקורבים - מה הפליאה שהמאפיונרים הזוטרים דואגים גם הם לקרובים ולמקורבים ? ביבי מקדם מאפיונרים ומושחתים וזו התוצאה. שחיתות, דאגה למקורבים, איומים ואלימות. פשוט מאפיה. ביביסטים תפתחו עיניים, הכתובת על הקיר.
3
מיקי זוהר מתחרפן....
מי יישפל ומי ירום | 20-07-2020 13:11
מיקי זוהר מתחרפן. הוא מרגיש את האדמה רועדת מתחת רגלי המאפיונר הראשי, הבוס שלו, וכמו כל מאפיונר זוטר - הוא חרד למעמדו. ההיסטריה בעיצומה. מאיים על כל העולם. ואלה המנהיגים שאמורים להוביל אותנו במשבר הקשה ביותר שהיה פה אי פעם. המאפיוזיות פורצת לכל עבר ומגלה את פניה האמיתיות. המאפיונרים צוברים עמדות כוח לקראת קרב הירושה. מאיימים כבריון רחוב בשוק. אוי לנו שאלה נבחרי העם.
4
תלכו הביתה תתנו לאחרים טובים מכם לנהל המדינה
אריק | 20-07-2020 13:30
בושה וחרפה
5
המינויים של ביבי הם אסון למדינת ישראל
אריה | 20-07-2020 13:41
ביבי נכשל בכל פרמטר ואם היה מנהל חברה הבעלים היו זורקים אותו מזמן. אחד הכשלונות שלו (מיני רבים) הוא מינוי אנשים טיפשים ולא מוכשרים לתפקידי מפתח. המינויים של ביבי הם אסון למדינת ישראל
ביבי הוא איש...
מי ייעני ומי ייעשר | 20-07-2020 14:06
ביבי הוא איש שיווק. לא מנהל. הרבה דיבורים ומעט מעשים. כמנהל נכשל בכל : מחירי הדיור, הבריאות, הביטחון, החינוך, התחבורה, הכל. נכשל במינוי אנשים, נכשל בקבלת החלטות. חושש מקבלת אחריות ומנגד מושחת באופן חזירי עד שורשי שערותיו. דואג לעצמו בלבד. כנירון קיסר שניגן בכינור כשרומא נשרפה.
6
צריך גילוי נאות
אשר | 20-07-2020 15:26
יצא המרצע מהשק: אנו אזרחי ישראל מבקשים לדעת אילו עסקים יש לאשתו של כץ והאם אין ניגודי אינטרסים בינם לבין תפקידו כמו כן מבקשים לדעת מיהו בן הדוד בעל האולם שמכתיב לזוהר ודרכו כנראה לראש ממשלה מה לסגור ומה לפתוח
עדת מאפיונרים שגנבו...
הגונב מגנב | 20-07-2020 15:57
עדת מאפיונרים שגנבו לנו את המדינה. רבים על חלוקת השלל ולא מעניין אותם מה נכון לעשות ומה לא נכון לעשות. כל אחד דואג לאינטרסים שלו. למדו מהטוב ביותר - דון שקרניהו : דואג רק לעצמו, לבני הדודים שלו ולעורכי הדין שלו.
ואנחנו אזרחי ישראל...
לכו הביתה כולכם .... בחירות עכשיו | 20-07-2020 15:45
ואנחנו אזרחי ישראל רוצים שראש הממשלה יפרסם תצהיר הון כמו שמקובל בכל המדינות כגון ארהב ומדינות אירופה , ועוד יותר רוצים שיסביר לנו את ענין הצוללות המתקדמות למצרים , הבן דוד מילקובסקי שקיבל מאות מיליונים מטיסנקופ , ואיך קרה שכל הלשכה שלו מולכו , שמרון , שרן , בר יוסף .... [רשימה חלקית] התעסקה בעיני הצוללות והספינות , ביטלה מכרזים , והגאון הגדול לא שמע , לא ראה , ולא ידע .... חתיכת שקרן מושחת מנהל את המדינה .... וככה זה נראה ....
7
לצערי מי שמנהל...
שושנה קוויתי | 22-07-2020 11:02
לצערי מי שמנהל את המדינה זה אנשים בעלי אינטרסים שדואגים לביתם . ממש עצוב כואב וצורם. אנו סגורים בבית חשים מצוקות כלכליות נפשיות והמנהלים את המדינה פועלים לפי האגו המנופח שלהם ,פשוט השתן עלה להם לראש.