בהודעה חריגה בחצות, היועץ המשפטי לממשלה, ד"ר אביחי מנדלבליט, יצא הלילה (ראשון) נגד השתלחותו חסרת הרסן של חבר הכנסת אלי אבידר נגד המשנה ליועמ"ש, רז נזרי.
היועמ"ש מסר כי הוא "מגנה בתוקף את המתקפה המופרכת וחסרת הביסוס נגד המשנה ליועץ המשפטי לממשלה, עו"ד רז נזרי, במהלך הדיון בוועדת חוקה, חוק ומשפט בכנסת".
"ההשתלחות של ח״כ אבידר מבזה, מלאה בשנאת חינם"
לדברי מנדלבליט, "עו"ד נזרי הוא משרת ציבור ותיק, מקצועי ומסור העושה את מלאכתו נאמנה לשם ייצוג עמדות הדרג המדיני בגבולות הדין".
"אין מקום להתקפות אישיות מעין אלו, וממילא התקפות כאמור לא יסיטו את הייעוץ המשפטי לממשלה מדרך הישר ומהצגת העמדות המשפטיות באופן ענייני".

אלי אבידר רז ניזרי ערוץ כנסת| צילום: (ערוץ הכנסת)


המן הרשע לעתיד לבוא יקומו כל המציקים לישראל והם יראו שעם ישראל ממשיך להתקיים למרות כל ההשמדות של עמינו, כיום אחד מהם הוא נכון מנדלבליץ