חדשות

השר אוחנה: התובעת בתיקי נתניהו צריכה להתפטר. צפו:

השר אמיר אוחנה אמר היום כי לדעתו לא ראוי שליאת בן ארי תמשיך לשרת בפרקליטות במידה ועבירות הבנייה שנטען כי היא ביצעה, לכאורה, אכן נכונות. צפו:

השר אוחנה: התובעת בתיקי נתניהו צריכה להתפטר. צפו:
צילום: חיים גולדברג/סרוגים

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

23
7
ליאת תתפגרי !!
19.07.20

להשר אוחנה: ליאת בן ארי צריכה להתפגר!! ליאת תתפגר בקרוב בעזה''י. סטאלין היה דבש לעומץ השופטים והפרקליטים במדינה. ימח שמם וזכרם. תבוא אליהם הקורונה מהר מהר !