חדשות
השר אוחנה: התובעת בתיקי נתניהו צריכה להתפטר. צפו:
השר אמיר אוחנה אמר היום כי לדעתו לא ראוי שליאת בן ארי תמשיך לשרת בפרקליטות במידה ועבירות הבנייה שנטען כי היא ביצעה, לכאורה, אכן נכונות. צפו:
אברהם בלוך20.07.20
צילום: חיים גולדברג/סרוגים
סרוגים premium
המהדורה המובחרת!
הטבת השקה מיוחדת:
במקום ₪39 בחודש עכשיו ב ₪0
תגובות
להשר אוחנה: ליאת בן ארי צריכה להתפגר!! ליאת תתפגר בקרוב בעזה''י. סטאלין היה דבש לעומץ השופטים והפרקליטים במדינה. ימח שמם וזכרם. תבוא אליהם הקורונה מהר מהר !