הערב (ראשון) התקיים נשף בגימנסיה העברית בירושלים שהייתה מוקד ההתפרצות הראשון של הגל השני בעיר הבירה. לטענת שכנים, הנשף שברחוב קק"ל בעיר, מתקיים ללא מסיכות וללא שמירה על ההוראות.
עוד באותו נושא
מניין החולים בגימנסיה העברית עלה ל-134חדשות סרוגים

לפני כעשרים דקות אזרחים במקום הזמינו משטרה, אך לבנתיים אף ניידת לא הגיע למקום. נזכיר למי ששכח, בגימנסיה היו מעל 100 חולים בהתפרצות הקורונה בבירה.

WhatsApp Video 2020-07-19 at 21.34.40| צילום: באדיבות רשת רוטרניק
אחד ההורים מסר לסרוגים: "הבת שלי לומדת בגימנסיה והיא חלק מה״מסיבה״ הערב. לא מדובר במסיבת ענק בכלל, כל כיתה נכנסת בנפרד. הכל עם אישור של משרד הבריאות תוך הקפדה על הנחיות".
לעומת זאת – מדיווחים אחרים שהגיעו לידי סרוגים, "למתחם נכנסות קבוצות קבוצות, נכנסות למתחם ולא יוצאות. ההערכה היא כי רבים בפנים בניגוד להנחיות". אחד מהשכנים ניסה לתעד את האירוע – אך נבלם בכניסה למתחם.

WhatsApp Video 2020-07-19 at 21.34.41| צילום: באדיבות רשת רוטרניק
עוד באותו נושא
מנהל הגימנסיה בירושלים: "התהפך עלינו עולמנו"אוריאל בארי


WhatsApp Video 2020-07-19 at 21.34.40 (2)| צילום: באדיבות רשת רוטרניק

WhatsApp Video 2020-07-19 at 21.34.40 (1)| צילום: באדיבות רשת רוטרניק
תגובות
מותר להם, הם לא חרדים. ---