ז'קמוס גורם לנו להעריך את הקורונה - סרוגים

ז'קמוס גורם לנו להעריך את הקורונה

המעצב ז'קמוס שולח סנונית ראשונה של תצוגה פיזית בעידן של פרזנטציות אופנה בזום, והוא עושה זו בדרך היצירתית שלו עם הטוויסט שרלוונטי לימי הקורונה

author-image
ז'קמוס גורם לנו להעריך את הקורונה
  אינסטגרם

אחרי שהתרגלנו לחוש בשורות אופנתיות בזום, אט אט חוזרות התצוגות הפיזיות לזירת האופנה מה שמאפשר לקבוצה מצומצמת של איי ליסטים לרבות עיתונאים/צלמים/אושיות לחזות מקרוב בקולקציות החדשות של בתי האופנה הגדולים.

עם החזרה הזהירה לשגרה, עדיין התחושה היא שהוירוס נותן את אותותיו במספר מובנים. החל מהסיפור שמאחורי הקולקציות שנראה שאין בית אופנה של לקח בחשבון את הסיטואציה העולמית בעת יצירת הקולקציה ועד לצורה שבה מוצגת הקולקציה בפועל.

כעת זהו המעצב הצרפתי סימון פורט ז'קמוס שמצליח בתצוגת אביב 2021 לגרום לעולם (או לפחות לחלק שמתעניין באופנה) לרגע קט להעריך את הקורונה. לפחות ככל המדובר ביצירתיות, אין ספק שהוירוס היווה טריגר ליציאה מהקופסה. והמפתיע שאלמנט ההפתעה שמרגש את כולם הוא דווקא קילוף כל שכבות התחכום וחזרה לאיזשהי ראשוניות טבעית.

המותג שנושא את שם המעצב – ז'קמוס יודע לעורר הדים. בחודש מאי בעת שהעולם היה משועמם בסגר הוא גייס את סבתו כפרזנטורית של העיצובים הצעירים, בשנתיים הקודמות היו אלו תיקי המיניאטורה שתפסו כל חלקה טובה באינסטגרם. כעת בחסות הCOVID19 המעצב תופס כותרות בעזרת שדה זהב.

55 דגמים לאביב 2021 הוצגו במסלול ארוך שנבנה לאורך 600 מטרים של שדה חיטה במרחק של כשעה מפריס. רשימת המוזמנים המצומצמת מוקמה בכוכים שיוצרו לאורך המסלול בינות חיטים בצורה שיצרה מרחק קורונה ראוי בין צופה לצופה. מה שנראה מדהים ממעוף הציפור.

התיקים המפורסמים צילום: אינסטגרם

 

תיקי המיניאטורה מכים שנית
צילום: אינסטגרם

שדות זהב
צילום: אינסטגרם

 

אופנת גברים ונשים בסקאלת צבעים חמימה

 

אהבנו בקולקציה

הקולקציה נקראת L'Amour כלומר אהבה, והיא נוצרה בזמן שהצוות היו ספונים איש איש בביתו. היופי באהבה אומר המעצב בהודעה לתקשורת היא שהיא יכולה לסבול או להתגבר בהעדר אנשים יחד. הפריטים הם כולם READY TO WEAR כלומר כולם לבישים באופן פרקטי ולא תיאטרלי. למי שיוכל להרשות לעצמו קוטור בזמנים מאתגרים אלו.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו