ח"כ שלמה קרעי הגיב הערב (ראשון) לראיון של חברת מפלגתו, מיכל שיר, בחדשות 13 במהלכו אמרה כי היא "קוראת לנתניהו להתאפס על עצמו ולהתחיל לנהל את המשבר".
קרעי מסר בתגובה: "הצטרפות לעדר האנרכיסטים בעת הזו בהתבטאויות מתריסות, "רה"מ צריך להתאפס", כמוה כמתן גט כריתות לליכוד ולערכיו".
עוד באותו נושא
קרעי הוקלט: חלק מתכנית טראמפ – אחיזת עינייםחדשות סרוגים

"זו סגולה בדוקה. צא נגד נתניהו, קבל כותרת מפוצצת, והפוך ליקיר התקשורת והשמאל".
קרעי הוסיף: "גם לי יש ביקורת וגם אני נלחם על שינויים הכרחיים לטעמי, אבל במסגרת ובזמן המתאימים. שלי נעלייך!"
תגובות
קרעי מה יהיה ? אתה ד"ר מלומד ומשכיל, רק חבל שאתה נגד כולם ובעד מושחת כמו ביבי. דיי צא לנו מהחיים בותם פיות אידיוט