נתניהו: "דיון תוך יממה, שנוכל לממש במהירות" - סרוגים

נתניהו: "דיון תוך יממה, שנוכל לממש במהירות"

בפתח ישיבת הממשלה, רה"מ נתניהו קרא לשרים לקדם את תכנית המענקים בהקדם האפשרי: "הדגש החשוב ביותר הוא על המהירות, ולכן הדיון הזה שאנחנו רוצים לקיים צריך להתבצע באמת ביממה הקרובה - אם לא היום עד מחר"

נתניהו: "דיון תוך יממה, שנוכל לממש במהירות"
  (צילום: קובי גדעון\לע"מ)

במקביל לדיון ועדת הקורונה בנוגע למגבלות החדשות, ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (ראשון) בישיבת הממשלה לקידום תכנית חלוקת המענקים – שלדבריו צריכה להיעשות במהירות האפשרית. עוד קרא לשרי הממשלה להציג בהקדם תכנית יציאה בטוחה מהמגבלות שהוטלו.

"אנחנו מביאים היום לממשלה שורה של מינויים, וגם החלטת מסגרת על אישור מענקים לאזרחי ישראל, כדי להמריץ את הכלכלה ולעזור גם ביצירת תעסוקה" אמר נתניהו. "אנחנו מדברים על מסגרת של שישה מיליארד שקל, אנחנו נמנה צוות שרים שיקבע את אופן החלוקה. הדגש החשוב ביותר הוא על המהירות, גם במנגנון וגם בהחלטות, ולכן הדיון הזה שאנחנו רוצים לקיים צריך להתבצע באמת ביממה הקרובה, אם לא היום עד מחר, ולא יאוחר מזה, כדי שנוכל להביא למימוש הדבר במהירות האפשרית".

עוד באותו נושא

למרות ההתנגדות: תכנית המענקים תעלה להצבעה

"יש לנו כמובן מטרה משותפת – לבלום את התפשטות הקורונה בצעדים שונים" הוסיף והזכיר. אני מזכיר לשרים שעד יום חמישי אני מבקש מכל משרד ומשרד תכנית יציאה בטוחה ממגבלות הקורונה. כלומר, שאם אנחנו מיישרים את העקומה ומגיעים ליעדים שאנחנו נציב במספר החולים הקבוע ביום, כשאנחנו יכולים לפעול לאורך זמן בשגרת קורונה. זה מה שאני מבקש מהשרים להביא".

עוד ציין כי "בני גנץ ואני שוחחנו על כמה דברים שיכולים לסייע לייעול הנושאים האלה, זה יגיע בישיבה הבאה שכנראה תתקיים מחר או ביום שלישי כדי לאשר את אופן החלוקה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו