איזנקוט: הסכמתי לקחת את התפקיד, לא חזרו אלי - סרוגים

איזנקוט: הסכמתי לקחת את התפקיד, לא חזרו אלי

"אמרתי שאני חייל של המדינה לכל משימה. אבל לא חזרו אליי וזה לא הבשיל" אומר הרמטכ"ל לשעבר גדי איזנקוט על ההצעה לשמש כפרויקטור למאבק בקורונה

author-image
איזנקוט: הסכמתי לקחת את התפקיד, לא חזרו אלי
  צילום: פלאש 90

לאחר ששמו הוזכר כמועמד לתפקיד פרויקטור הקורונה– אותו תפקיד שהכריז עליו שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין, שירכז את העבודה במאבק בנגיף, אומר היום (ראשון), הרמטכ"ל לשעבר גדי איזנקוט בראיון לעיתון ידיעות אחרונות כי הסכים לקחת על עצמו את התפקיד אך טרם חזרו אליו בנידון.

"אני יודע שקבוצה מאוד רצינית בראשות טל רוסו הציעה אותי, אני לא יודע דרך מי", אמר איזנקוט בראיון. "הם שאלו אותי, 'אם יפנו אליך, אתה תיעתר?' אמרתי שאני חייל של המדינה לכל משימה. אבל לא חזרו אליי וזה לא הבשיל".

עוד באותו נושא

גנץ נגד נתניהו: אמנע את פיטוריה של שאשא ביטון


5

איזנקוט הוסיף: "אני לא מכיר מישהו רציני שהיו פונים אליו והוא לא היה מניח את כל הדברים האחרים בצד ומתגייס", ואמר כי אם ההצעה תשוב לשולחן הוא ייעתר לה פעם נוספת. 

"היתרון של אנשי צבא זה שהם יודעים לחשוב על אסטרטגיה רבתי, לקרוא נתונים, לבצע הערכת מצב", הסביר איזנקוט, "אנשי צבא יודעים גם להחליט החלטות שלא מותנות בחדשות של שעה שמונה. הם מסתכלים חודש או שנה קדימה ויודעים להצביע על מגמות. הבעיה שנחשפה כאן, זה שמדינת ישראל לא השכילה לבנות מבנים ארגוניים שיודעים לטפל באתגרים שנוגעים בכלל מרכיבי הביטחון הלאומי, והם לא עניין ביטחוני נטו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
איזנקות חחחח מזכיר לי את הבדיחה הבאה:
איזנקות ואליזבט | 19-07-2020 9:58
לפני מספר שנים. הציע שדכן אחד ליאיר לפיד את המלכה אליזבט. ואמר לו גרש את אשתך, שבין כה וכה אינך אשתך על פי ההלכה. השדכן אמר שיהיה לו כל טוב, ואולי ימלוך על אנגליה הגדולה. משרה הרבה יותר טובה מלהיות כתב בעיתון ''במחנה'' במדינה. לקח חדשים רבים עד שהשדכן הצליח להשפיע על יאיר לפיד ולפיד נתן את הסכמתו להיות הבעל של המלכה אליזבט ולהעיף את זוגתו. השדכן מאוד שמח וצהל. ואמר ליאיר לפיד. תודה לא-ל שהצלחתי לשכנע צד אחד לנישואין. עכשיו עלי לטוס לאנגליה לשכנע את המלכה אליזבט שתסכים !! חחח הבנת יא חתיכת איזנקות [לא איזנקוט האשכנזי!!!]. אתה כבר משוכנע. עתה צריך לשכנע את ביבי. חחחחח
בצה''ל אמרו: 2 אהבלים רימטכל''ו=איזנקוט וגנץ
האהבליזם בצה''ל | 19-07-2020 10:25
ואנו מוסיפים. כל רמטכלנ''ו היו אהבלים והסבו נזק לעם ישראל
2
מי צריך את הכאב ראש הזה
עוד אחד קופץ | 19-07-2020 10:05
איזנקוט מחכה בקוצר רוח להצטרף למפלגת שמאל שתיקח אותו. הבן אדם לא ראוי בכללללללל. כמה נזק הוא עשה בצבא והביא את הצבא לשיא המחלוקות שהיה אי פעם. הגוף היחיד שעוד היה בהסכמה ציבורית, הפך בתקופתו לגוף שכל יום נמצא באיזה מחלוקת אחרת. בקיצור, הבן אדם האחרון שצריך עכשיו זה איזה איזנקוט שיביא עלינו עוד מחלוקות.
3
מחבל
דני | 19-07-2020 10:06
אתה חייל של המדינה או מחבל של המדינה. רק תיראה אך צהל ניראה. לך לעבוד בשירותים של אגד שמה יקבלו אותך