מ"מ מפכ״ל המשטרה: "לא נאפשר התפרעויות אלימות" - סרוגים

מ"מ מפכ״ל המשטרה: "לא נאפשר התפרעויות אלימות"

"מותר למחות ולהפגין, אסור בשום אופן להיגרר לאלימות מכל סוג", אומר ממלא מקום מפכ"ל המשטרה מוטי כהן נגד שורת האירועים האלימים השבוע, אך ללא שום מילת גינוי לפעולות האלימות שבוצעו על ידי שוטרים

author-image
מ"מ מפכ״ל המשטרה: "לא נאפשר התפרעויות אלימות"
  (צילום: יונתן זינדל/ פלאש 90)

המראות האלימים של המשטרה ומפגינים השבוע בהפגנות, הביאו את מ"מ מפכ״ל המשטרה ניצב מוטי כהן, להבהיר: "לצערנו חלק מהמחאות גולשות לאלימות וונדליזם ואת זה לא נאפשר", אך ללא התייחסות לפעולות האלימות שבוצעו על ידי שוטרים – ותועדו.

בהודעה שהוציא לציבור, אמר כהן כי "מותר למחות ולהפגין, אסור בשום אופן להיגרר לאלימות מכל סוג שהיא. גם בתקופה מורכבת זו נמשיך לאפשר את חופש הביטוי והמחאה לכל אדם בגבולות החוק, אולם לא נאפשר התפרעויות אלימות מכל סוג שהן, ולא נשלים עם כל ניסיון פסול ומסוכן לפגיעה באזרחים, בשוטרים וברכוש".

הוא קרא כי "דווקא בתקופה הזו עלינו לנהוג באיפוק ובאחריות חברתית ואישית, ולא לפגוע איש ברעהו או בשוטרים הפועלים בכל שעות היממה לקיום הוראות החוק, לשמירה על הסדר הציבורי ועל הבריאות של כולנו".

עוד באותו נושא

צפו באלימות השמאל: תקיפת שוטרים ולינץ' בבלש


11

הוא יצא להגנת השוטרים והשוטרות:  "מזה תקופה ארוכה, השוטרים והשוטרות שלנו נמצאים בחזית ופועלים במסירות והקרבה למען הציבור. הם שסופגים לא אחת את הזעם והתסכול הציבורי נוכח המצב, ראויים לכל גיבוי והערכה על פועלם ומסירותם", והודיע כי הוא מחזק את ידיהם בביצוע המשימות.

(צילום: אוליביה פיטוסי/ פלאש 90)

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
באותה הזדמנות אולי גם להפסיק עם אלימות שוטרים
באותה הזדמנות | 16-07-2020 15:01
פגיעה באזרחים חפים מפשע היא פשע