הגיע לבנק, סירב בתוקף לשים מסכה עד שנעצר. צפו - סרוגים

הגיע לבנק, סירב בתוקף לשים מסכה עד שנעצר. צפו

אזרח סירב לעטות מסיכה בבנק וניסה לאלץ את השוטרים להשתמש בכוח תוך שהוא מאיים לפרסם את הסרטון ברשת. אחרי דקות של הפצרות נאלץ השוטר לבצע מעצר. צפו בתיעוד ממצלמת הגוף של השוטר

הגיע לבנק, סירב בתוקף לשים מסכה עד שנעצר. צפו

אנשים מוכנים להיעצר והעיקר לא לשים מסיכה. במשטרה התקבל אתמול דיווח על גבר שנכנס לסניף בנק בראשון לציון ומסרב לעטות מסיכה על פניו. שוטרים שהגיעו למקום הבחינו באיש, כשהוא מסתובב בתוך הבנק כשהוא ללא מסיכה.

השוטר ביקש מהאיש מספר פעמים ובאדיבות לשים מסיכה על פניו ואף הציע לתת לו מסיכה אך הוא סירב, השוטר ביקש ממנו לצאת מהסניף אך הוא עדיין סירב.

עוד באותו נושא

צפו: הצעיר שנעצר באלימות בגלל מסכה פרץ בבכי בדיון


24

החשוד המשיך להתעלם מבקשות השוטר לצאת מהסניף והשוטר הבהיר לחשוד מספר פעמים כי אינו מעוניין להשתמש נגדו בכוח, אך החשוד המשיך להתגרות בשוטרים ואמר כי הוא רוצה שיעצרו אותו, כאשר במקביל הוא מתעד את המעצר בטלפון הסלולרי שלו ואומר לשוטר "זה הולך עכשיו חזק חזק לרשת".

החשוד נאזק והוצא מהסניף והשוטרים שחררו את החשוד לדרכו מחוץ לסניף, לאחר שנרשם לחובתו קנס בסכום של 500 ש"ח בגין אי עטיית מסיכה.

מהמשטרה נמסר: "אנו קוראים לציבור להקפיד על קיום התקנות ולעטות מסיכה על הפנים במרחב הציבורי, להישמע להוראות השוטרים ולהזדהות בפני שוטרים כחוק, להימנע מביצוע עבירות פליליות במהלך האכיפה או מניסיונות להכשילה, הכול למען הבריאות של כולנו ובכדי שיחד נבלום את התפשטות הנגיף."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
בנוסף לדוח הייתי...
ועוד אומרים שהיהודים חכמים.... | 16-07-2020 13:59
בנוסף לדוח הייתי עוצר אותו, ומביא אותו לחקירה בתחנה על הפרעה לשוטר במילוי תפקידו ועל הפרעה לסדר הציבורי. האיש אידיוט אמיתי.
2
הפקרות, שוטר פוחד למלא תפקידו, אם הם לא היו
אשר | 16-07-2020 17:48
בריונים במקום שלא צריך, השוטר לא היה צריך לבקש, אלא להפילו לארץ לאזוק ולעצור, זה תפקיד המשטרה