יאיר נתניהו פנה ליועמ"ש: חושש לחיי, דמי מותר - סרוגים

יאיר נתניהו פנה ליועמ"ש: חושש לחיי, דמי מותר

בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, פנה היום באמצעות עורך דינו ליועץ המשפטי לממשלה בדרישה כי האיומים על חייו ועל חיי משפחתו יחקרו, כאשר בעקבות אותם פרסומים הוא חש כי דמו הותר

יאיר נתניהו פנה ליועמ"ש: חושש לחיי, דמי מותר
  גילי יערי/פלאש 90

יאיר נתניהו פנה היום (רביעי) ליועץ המשפטי לממשלה בדרישה לפתוח בחקירה נגד בעקבות האיומים עליו ברשתות החברתיות – מה שמעלה אצלו חשש לחייו ותחושה שדמו מותר.

בפנייה שנשלחה על ידי עורך הדין עמית חדד, נכתב: "מזה תקופה ארוכה שמרשי סובל מבריונות רשת בצורה החריפה והחמורה ביותר שיש. לאורך כל אותה תקופה, מופנות כלפי מרשי ובני משפחתו אמירות נאצה חריפות הכוללות הסתה לאלימות,איחולי מוות, איומים לפגיעות פיזיות קשות ועוד ועוד".

עוד באותו נושא

כתב אישום: תושב אשקלון איים על משפחת נתניהו


6

חדד הוסיף כי: "בשבועות האחרונים גדשה הסאה. הפרסומים ברשת האינטרנט הלכו והחריפו ולא עובר יום מבלי שמרשי נתון למתקפה חסרת תקדים של איומים והסתה. נוכח פרסומים חמורים אלה, מרשי ממש חושש לחייו וחש שדמו מותר".

"בנסיבות אלה, וכמי שעומד בראש מערכת אכיפת החוק, אני פונה אלייך בבקשה כי תנחה את הגורמים הרלוונטיים במשטרה ובמשרד המשפטים לחקור את העבריינים שעומדים מאחורי פרסומים אלה ופרסומים אחרים, כך שימוצה עימם הדין".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
8 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
סליחה,להיות זנאי במועדון פוסיקט זה לא חיים
מנהלת המועדון | 15-07-2020 16:54
אז תשב בשקט
יאיר הטוב. אתה פונה לחתול לשמור על השמנת?
מנדלבליטBlack Widow | 16-07-2020 8:30
הרי היועץ-הרועץ, הוא הוא איש צר ואוייב אביך ושלך!! הוא אביחי האורב בכל פינה לאביך כמו האלמנה השחורה Black Widow
2
מה עוד אתה...
ילד מפונק וחסר מעצורים | 15-07-2020 17:17
מה עוד אתה רוצה ? יש לך שומרים על חשבון המדינה .... יש לך מאבטחים על חשבון המדינה .... יש לך נהג צמוד על חשבון המדינה ..... אתה עולה לנו כנראה מליונים כל שנה .... אף בן של ראש ממשלה עד היום לא עלה כמוך .... למאות אלפי אנשים אין כסף לאכול ..... מאות אלפים מובטלים .... מה בדיוק אתה רוצה ?
3
אתה זוכר מה...
הקוזק הנגזל .... ממש מעורר רחמים .... | 15-07-2020 17:19
אתה זוכר מה אביך עשה פה לפני רצח רבין ? הזורה רוח יקצור סופה .....
למה אביו ?...
הבן עולה על אביו | 15-07-2020 19:11
למה אביו ? מה הוא עצמו עושה מבוקר עד ליל ? למה נאלץ להתנצל בפני דנה וייס ( לאחר שהגישה תביעה - הפחדן והקמצן ידע שייאלץ לשלם לה פיצוי )?
4
מי שזורע רוח, קוצר סופה...
שבתאי קים | 15-07-2020 17:32
החרא לא נופל רחוק מהישבן. האבא מסית ומפיץ שנאה וגם הבן עושה זאת ונראה שזה בניגוד לאביו, כישרונו היחיד. לטנף, לזהם, לקלל, להסית, להדיח וכל זה ישר מבית ראש הממשלה. שיסתום את הפה שלו ויסתלק יחד עם השיכורה והנוכל מחיינו.
5
הבכיין. משך שנים...
בכיין מפונק | 15-07-2020 17:51
הבכיין. משך שנים הוא מסית ומדיח. משתלח בכל מה ומי שזז ולא תומך בנאשם שעומד בראש הממשלה. נראה שתחושת הביטחון המוחלט של משפחת המלכות לאחרונה קצת התערערה - גם התנצל בפני דנה, גם מתבכיין שמאויים, גם דומה שמיתן את דבריו. יש שכר ועונש....
ביבי נחשף במערומיו...
ריח החידלון באויר | 15-07-2020 19:03
ביבי נחשף במערומיו וכולם מריחים את ריח הפחד והתבוסנות שלו : הכנסת מתחילה לצפצף עליו - גם לא קמה וועדה לבדיקת ניגודי אינטרסים של השופטים, גם וועדת הקורונה פתחה את מכוני הכושר, גם אין סיפוח. העם רואה את הכישלון הקולוסאלי במשבר הנוכחי ומסיק מסקנות. ביבי חזק בדיבורים ואפס במעשים.