חבר הכנסת יאיר גולן התייחס היום (רביעי) לדיון שהתקיים מוקדם יותר בוועדת חוקה חוק ומשפט בכנסת בנוגע להתקשרות המדינה עם קרן וקסנר, וטען כי מדובר ברדיפה של הימין.
לדברי גולן: "אני גאה להיות בוגר קרן וקסנר, יצאתי ללימודים הישר מתפקידי כמח״ט הנח״ל. הדיון הזה הוא חלק ממסע רדיפה של הימין כנגד אנשי ציבור, מפקדי צבא, שומרי סף".
עוד באותו נושא
משרד ראש הממשלה מנתק את הקשר עם קרן וקסנרחדשות סרוגים

עוד הוסיף כי הרדיפה היא גם "כנגד כל מי שרוצה לעשות את תפקידו במקצועיות וביושר ולשרת את מדינת ישראל ולא אינטרסים פוליטיים ומגזריים".
גולן הוסיף וטען כי "בוגרי הקרן הם משרתי ציבור שתרמו את מיטב שנותיהם למדינת ישראל ואני גאה להשתייך לקבוצה הזו".
תגובות
גולן חברו הטוב של הפדופיל המושחת אהוד ברק חייב להגן על הקרן