מיקי זוהר: הליכוד תומך בשקד בוועדה למינוי דיינים - סרוגים

מיקי זוהר: הליכוד תומך בשקד בוועדה למינוי דיינים

לקראת ההצבעה מחר על חברי הכנסת שייבחרו לועדה למינוי דיינים, הליכוד הודיע על תמיכה פומבית בשקד. בועדה למינוי שופטים, המצב של שקד קשה יותר

מיקי זוהר: הליכוד תומך בשקד בוועדה למינוי דיינים
  (צילום: הדס פרוש/ פלאש 90)

לקראת ההצבעה מחר, שתקבע את זהות חברי הכנסת החברים בוועדות למינוי דיינים ומינוי שופטים, יו"ר הקואליציה, ח"כ מיקי זוהר אומר היום (שלישי) לסרוגים כי הליכוד תומך בשקד בבחירות לועדה למינוי דיינים. אך הועדה לבחירת שופטים נותרת תעלומה.

"אין סיבה שלא", הוא מסביר את על הבחירה בה כנציגה בוועדה למינוי דיינים. בהמשך צייץ: "סיעת הליכוד תתמוך באיילת שקד כנציגת האופוזיציה בוועדה למינוי דיינים".

עוד באותו נושא

מה הסיכוי של שקד לכהן בוועדה למינוי דיינים ושופטים?


12

ח"כ אחר מהליכוד העלה הצעה לדיל, לפיו שקד תוריד את המועמדות בוועדה למינוי שופטים, ובתמורה הקואליציה תתמוך בה פומבית לוועדה למינוי דיינים.

ההצבעה לבחירת החברים בוועדה למינוי שופטים ובוועדה למינוי דיינים תתקיים מחר (ד'), עד אז עובדים המועמדים כדי להשיג את הרוב הנדרש מבין חברי הכנסת, כדי להבטיח את בחירתם בהצבעה החשאית.

הליכוד בצעד חריג העניקו חופש הצבעה

בוועדה למינוי דיינים החברות של ח"כ אייילת שקד, מימינה כמעט מובטחת, אלמלא הגישה גם ח"כ מרב מיכאלי מועמדות מטעם האופוזיציה מה שמאיים על הבחירה בה. בעקבות כך, ניהלה שקד מגעים מול הח"כים החרדים שפנו לליכוד במטרה להודיע על הצבעה קואליציונית עבורה, אך במהלך היום הודיעו בליכוד כי בניגוד למרבית ההחלטות שמחייבות הצבעה קואליציונית, במקרה הזה יאפשרו חופש הצבעה בעקבות ההתנגדות לשקד. כעת כאמור שינו את החלטתם והודיעו על תמיכה בשקד.

מה יקרה בועדה למינוי שופטים

בוועדה למינוי שופטים ישנם ארבעה נציגים לבחירה: חברי הכנסת אסנת מארק מהליכוד, צבי האוזר (דרך ארץ) בשם כחול לבן ונציגת האופוזיציה מ'יש עתיד' – ח"כ קארין אלהרר. יש לבחור 2 נציגים, ונראה ששקד נמצאת בעדיפות אחרונה גם בקואליציה וגם באופוזיציה.

ההצבעה היא חשאית, וככזו, יכולות להיות הפתעות.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
האמת הליכוד מאבד...
משה | 14-07-2020 16:59
האמת הליכוד מאבד כיוון אחד מסלק ואחד מחבק והשקד בשביל כסא יעצום עינים יסתום אוזנים אבל כדי להראות כביכול שהכל קשורה הם צועקים שקד ובנט.חחחח
2
לפני שתמנה דיינים...
גלגל | 14-07-2020 17:13
...ששקד תעבור את מבחן הרבנות!!!
3
אפי נווה יגיע...
בהצלחה | 14-07-2020 19:23
אפי נווה יגיע עם המכנסיים מופשלות לעשות שפטים בחברות הוועדה!
למוצלחות מובטחת נסיעה...
סתם ... לא באמת ... | 14-07-2020 21:58
למוצלחות מובטחת נסיעה לחול ללא צורך בבקרת גבולות ....