הערעור נדחה: הניצב בדימוס ניסו שחם יישב בכלא - סרוגים

הערעור נדחה: הניצב בדימוס ניסו שחם יישב בכלא

ערעורו של ניצב בדימוס ניסו שחם נדחה על ידי בית המשפט המחוזי, מה שמשאיר בתוקף את עונש המאסר שהוטל עליו. מח"ש: "יידע כל מפקד שניצול רום הדרגה - דינו מאסר מאחורי סורג ובריח"

author-image
הערעור נדחה: הניצב בדימוס ניסו שחם יישב בכלא
  מרים אלסטר/פלאש 90

בית המשפט המחוזי בתל אביב דחה היום (שלישי) את הערעור שהגיש ניסו שחם על עונש המאסר שנגזר עליו בבית משפט השלום.

בפסק הדין קבע בית המשפט כי ניצב בדימוס ניסו שחם השחית בהתנהלותו את מקום עבודתו ופגע קשות במחויבותו לאכיפת החוק ולתקינות האינטרס הציבורי שעליו הוא עצמו היה מופקד, ועל כן עונש המאסר שנגזר עליו הוא עונש ראוי המבטא את חומרת העבירות שביצע.

עוד באותו נושא

10 חודשי מאסר בפועל על ניצב בדימוס ניסו שחם


6

כזכור, בית המשפט גזר 10 חודשי מאסר בפועל, קנס ופיצוי כספי על ניצב בדימוס ניסו שחם לאחר שהורשע בבית המשפט המחוזי בעבירות של מרמה והפרת אמונים, מעשה מגונה והטרדה מינית.

ניסו שחם הורשע בכך שבמהלך שירותו כקצין בכיר במשטרת ישראל יצר קשרים אינטימיים, בעלי אופי מיני, עם שוטרות צעירות, על פי רוב בדרגות נמוכות, בתפקידים זוטרים ובפער גילאים משמעותי ממנו, שהיו כפופות לו. יתירה מכך, למרות קשרים אלה הוא לא נמנע מטיפול בענייניהן המקצועיים והאישיים תוך הסתרת הקשרים האינטימיים.

בנוסף, הורשע ניסו שחם גם בעבירות מין שביצע בשוטרות, שאף הן חמורות כשלעצמן. לנוכח אלה, בית המשפט קיבל את עמדת מח"ש וקבע כי קצין בכיר המנצל את תפקידו ומעמדו באופן סדרתי, פוגע באמון הציבור וכן מבצע עבירות מין – דינו מאסר. 

עו"ד רונן יצחק ועו"ד ליאת יונניאן מהמחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה מסרו: "פסק הדין – הדוחה את הערעור – מהווה השלמה מתבקשת לאמור בפסק הדין הארוך והמנומק שקיבל את ערעור המדינה. כעת, בדחותו את הערעור על עונש המאסר העביר בית המשפט המחוזי מסר חד וברור לפיו יידע כל מפקד שניצול רום הדרגה והמעמד לצורך קשירת יחסים מיניים במקום העבודה גורם לפגיעה חמורה בכבוד האדם של העובדות בארגון ובשוויון הזדמנויות שלהן במקום עבודתן, כמו גם למעילה באמון הציבור בטוהר המידות של המשטרה – ודינו מאסר מאחורי סורג ובריח".

"בהזדמנות זו אנו מבקשים לחזק את ידי השוטרות שהתייצבו על דוכן העדים – למרות הקושי הרב הכרוך בכך, ואנו תקווה כי פסק הדין שניתן בעניינו של ניסו שחם יהווה תמרור אזהרה ואבן דרך משמעותית במאבק ליצירת סביבת עבודה בטוחה, שוויונית ומוגנת לשוטרות בפרט ולנשים בכלל".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
בסעודיה היו מסרסים שחם כזה. יצא בזול המנוול
שחם חחחחחח | 14-07-2020 11:25
שחם החולה מין הזה. בגירוש מקטיף. הכה שחם במוט ברזל מתנחלים שלקחו לבתי חולים. הבורא הבטיח להתנקם בשחם שאימלל בחורות ונשים רבות. לפני חדשיים כתבתי לניסו. ''הרבה נסים תצטרך להימלט מבית כלא'' ניסו בלי נסים. ישב זמן מועט בכלא. אבל יצא מבוייש ומפוחם עד ליום התפגרותו. חחחחחחחח
2
ברוך ה' יש דין ויש דיין!
גלעד קליינר | 14-07-2020 11:29
מי שאמר על תושבי גוש קטיף חרא עליהם שיישרפו - מקבל היום את עונשו הראוי!
3
בורא עולם לא שוכח
פיני | 14-07-2020 12:43
אחרי סגנון הדיבור שלו בכפר מימון בתקופת הגירוש הרבה אין מה לומר....
4
איןיותר הוצאות להורג?
משה | 14-07-2020 13:24
זו האשפה שממלאת את צמרת המשטרה הצבא והפרקליטות
5
מישהו עצוב???
רוני | 14-07-2020 16:00
כל כאלב ביג'י יומה. כל כלב מגיע יומו