פעם נוספת: פיצוץ נשמע במפעל כימי באיראן - סרוגים

פעם נוספת: פיצוץ נשמע במפעל כימי באיראן

סדרת הפיצוצים המסתוריים באיראן נמשכת - כשהפעם דווח על פיצוץ במפעל כימי סמוך לעיר משהד בצפון מזרח המדינה. לא דווח על נפגעים או נזק. זו הפעם השלישית שבה נרשם פיצוץ באיראן בשבוע האחרון

פעם נוספת: פיצוץ נשמע במפעל כימי באיראן
  צילום ארכיון: עבד ראהים חאטיב\פלאש 90

פיצוץ נוסף באיראן: בסוכנות הידיעות הירדנית "אל חדת" דווח הערב (שני) כי פיצוץ גדול נשמע במפעל כימי סמוך לעיר משהד, הממוקמת בצפון מזרחה של איראן. לא דווח על נפגעים או על נזק בשלב הזה.

זו הפעם השלישית בשבוע האחרון שבה דווח על פיצוץ מסתורי ברפובליקה האיסלאמית. רק לפני יומיים נרשם פיצוץ בבניין מגורים בבירה טהרן, שהובילה לפציעתו של אדם אחד. לפי השלטון האיראני, הפיצוץ התרחש בבניין כתוצאה מדליפת גז. כמו כן, ביום שלישי האחרון דווח על פיצוץ במפעל במחוז קריזאק מדרום לטהרן, כש-2 עובדים נהרגו בפיצוץ ושלושה נוספים נפצעו.

עוד באותו נושא

פיצוץ נוסף בטהרן, הממשל האיראני טוען: "דליפת גז"

לפני שבועיים נרשמו גם כן שני פיצוצים במחוז אהוואז – האחד בתחנת כוח, והשני במתחם מפעלים פטרוכימיים במחוז אהוואז. במקביל דווח גם על פיצוץ במתקן להעשרת אורניום בנתנז, שהוביל לנזק כבד במתקן ההעשרה. עוד קדמו להם פיצוצים נוספים בבסיס צבאי לפני כשבועיים ובמרכז רפואי 3 ימים לאחר מכן.

גורמי מודיעין באיראן אמרו לעיתון ה"ניו יורק טיימס" כי ישראל אחראית לפיצוץ בנתנז, כשלטענתם ישראל השתמשה ב"פצצה עוצמתית" במסגרת המתקפה. בדבריהם הודו כי נזק כבד נגרם למתקן העשרת האורניום, שעשוי לגרום לעיכוב בפיתוח וביצור הצנטריפוגות המתקדמות במדינה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו