ח"כ שאשא ביטון לא תודח מראשות וועדת הקורונה - סרוגים

ח"כ שאשא ביטון לא תודח מראשות וועדת הקורונה

בליכוד חוזרים בהם מהכוונה להדיח את חברת הכנסת יפעת שאשא ביטון מראשות וועדת הקורונה. עם זאת מיקי זוהר הבהיר כי ינקטו נגדה צעדים משמעתיים

author-image
ח"כ שאשא ביטון לא תודח מראשות וועדת הקורונה

אחרי האיום להדיח אותה מראשות וועדת הקורונה לאחר שקיבלה החלטה בניגוד לעמדת ראש הממשלה וסיעת הליכוד, במפלגת השלטון יסתפקו בצעדים משמעתיים בלבד נגד יו"ר הועדה יפעת שאשא ביטון.

יו"ר הקואליציה מיקי זהר אמר: "לפני זמן קצר התקיימה שיחה בין ראש הממשלה ויו"ר הכנסת יריב לוין יחד עימי. בתום השיחה החלטתי שינקטו כנגד ח"כ שאשא ביטון צעדים משמעתיים. כמו כן בשלב בזה לא יועברו לוועדת הקורונה בראשה עומדת ח"כ שאשא ביטון הצעות חוק לדיון עד להודעה חדשה".

בתוך כך, אחרי שהודיעו כי יצביעו בעד הדחתה של חברת הכנסת יפעת שאשא ביטון מראשות וועדת הקורונה, במפלגת כחול לבן חוזרים בהם ואומרים כי לא ייטלו חלק בהצבעה.

"נוכח חשיבות תפקודה של הכנסת כגוף מפקח, אין זה ראוי להדיח את יו"ר ועדת הקורונה יפעת שאשא ביטון", נמסר מהמפלגה. עוד הם הוסיפו כי "אם הליכוד יקדם הצבעה בנושא – לא ניקח בה חלק".

כזכור, לאחר שהוועדה בראשותה הצביעה נגד החלטת הממשלה, הורה יו"ר הקואליציה, ח"כ מיקי זוהר, להדיח את ח"כ יפעת שאשא ביטון. עם זאת, ההחלטה נתונה בידי ועדת הכנסת בראשות כחול לבן שמתנגדת למהלך.

דקות לפני ההצבעה בוועדה הציגו ראש הממשלה ושר הבריאות פשרה, לפיהם ייפתחו בריכות השחייה הלא מקורות תוך תגבור האכיפה, ואילו חדרי הכושר יישארו סגורים ויפוצו כלכלית בהתאם.

עוד באותו נושא

כאוס בליכוד | סער נגד זהר: לא משכנעים על ידי איומים


5

עם זאת, יושבת ראש הועדה יפעת שאשא ביטון מהליכוד וח"כים נוספים מהקואליציה הצביעו יחד עם האופוזיציה ובניגוד לעמדת הממשלה בעד פתיחת חדרי הכושר לאחר שבמהלך היום הופעל עליה לחץ כבד לתמוך בפשרה והיא סירבה.

בסיום ההצבעה, הודיע זוהר לשאשא ביטון: "את גמרת בליכוד, אני מדיח אותך מראשות הוועדה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
Too many cooks...
Anonymous | 13-07-2020 19:43
Too many cooks spoil the broth! All these unnecessary discussions are superfluous to what is required - one leader!
2
תעמידו פנים מופתעות
חחחחחח | 13-07-2020 20:11
ממתי מה שביבי ונושאי כליו מבטיחים קורה??????
3
בושה,שום דבר אתם...
שמעיה | 13-07-2020 20:55
בושה,שום דבר אתם לא כותבים על הפוגרומים בחרדים,שכחתם שהם אחים שלכם?