בכיר בליכוד: "ביטון נכנעה ללוביסטים, היא תושעה" - סרוגים

בכיר בליכוד: "ביטון נכנעה ללוביסטים, היא תושעה"

בהסבר שהוציא גורם בכיר בליכוד הטען כי יו"ר ועדת הקורונה יפעת שאשא ביטון "נכנעה ללחץ מלוביסטים שייצגו את חדרי הכושר" וחרף ההודעה על הדחתה היא "תושעה מתפקידה לזמן מה"

author-image
בכיר בליכוד: "ביטון נכנעה ללוביסטים, היא תושעה"
  (צילום: עדינה ולמן/ דוברות הכנסת)

אחרי ההודעה על הדחתה מראשות הוועדה, יוצא גורם בכיר בליכוד נגד ח"כ יפעת שאשא ביטון, שנכנעה ללחצים ובעקבות כך לא תכהן בשום תפקיד בזמן הקרוב.

לטענתו, ביטון "נכנעה ללחץ מלוביסטים שייצגו את חדרי הכושר. לכן היא לא הסכימה אפילו לסגור ל-24 שעות. כל המומחים של משרד הבריאות הזהירו שחדרי הכושר הם סכנה ממשית להדבקה בגלל שהנגיף עובר גם בהזעה ולכן המסיכות לא נותנות מענה".

על העתיד אמר כי היא לא תכהן בשום תפקיד לזמן הקרוב "במצב כזה לא ניתן לעבור לסדר היום ולכן תושעה מתפקידה לזמן מה".

מוקדם יותר דחתה ועדת הקורונה את החלטות הממשלה ואישרה את צו ההגבלות, בהחרגת בריכות השחייה וחדרי הכושר, זאת בניגוד לעמדת ראש הממשלה נתניהו ובכירי משרד הבריאות ובכך הפרו את המשמעת הקואליציונית ובעקות כך הודיעו בליכוד על הדחתה.

לפי יו"ר הוועדה, שא ביטון היא הסבירה כי "ההחלטה היא שקולה ונעשתה לאחר דיונים מעמיקים והתייעצויות רבות, בהן שמענו את אנשי המקצוע. שתי משימות מונחות לפנינו: השמירה על בריאות הציבור, לצד שמירה על פעילות רציפה של המשק ככל שניתן".

ניאלץ להחליף את יו"ר הוועדה, זוהר (צילום: עדינה ולמן/ דוברות הכנסת)

יו"ר הקואליציה מיקי זוהר (הליכוד) הוסיף כי "ההצבעה כאן היא בניגוד לעמדת גורמי המקצוע, משרד הבריאות ועמדת הקואליציה. הקואליציה לא תסבול זאת. בהצבעה זו אנחנו מדביקים את המדינה וגורמים נזק. האנשים פה באמוק של הצבעה. ניאלץ להחליף את יו"ר הוועדה, הממשלה תגיש בקשה מחודשת לצו, והיא תגיע להצבעה מחודשת בוועדה הזו או באחרת. השיקול פה שלכם הוא פופוליסטי וחסר אחריות".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
9 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
למי הסמכות להדיחה?
התוהה | 13-07-2020 17:33
למי הסמכות להדיחה? או שזה רק ספין כרגיל? ולמה הבכיר בליכוד מסתיר את זהותו?
כמה שנאת חינם בתגובות התומכות בביבי
אשר | 13-07-2020 20:40
ביבי רצה להעיף אותה אבל (גם בזה) נכשל..... תפסיק ללכלך עליה אתה מפזר שקרים ושנאת חינם
הביטון הזו צברה הרכבה מרידות נגד ביבי והליכוד
ביבי 42 מנדטים | 13-07-2020 18:44
ביבי רצה להעיף אותה מזמן לכל הרוחות. אבל היא בכתה ונישקה את נעלי שרה נתניהו. וביבי ריחם עליה. אבל אמרו לו שהיא חפרפרת השמאל, לכן היא בכתה ונישקה רגלי ונעלי שרה. עכשיו להעיף אותה מהכנסת לפני שהיא זורעת מוקשים. ימח שמה
2
תקראו
המעניש | 13-07-2020 17:48
הליכוד היא בהחלט המפלגה היחדית שמתנהלת באופן דמוקרטי. חכ מהליכוד לא מסכים עם היור אז היור (או באי כוחו) מנפים ומדיחים כהרף עין את החכ הסורר. ככה נראית דמוקרטיה. בליכוד. של שנת 2020. של ביבי. ומיקי. ו-3 ה כ' שלו מיקי. (אוי מה היה אומר בגין)
3
תגידו לי
המעניש | 13-07-2020 17:48
מי הם הלוביסטים החזקים האלו של ארגון חדרי הכושר ? איזה חרטא נהיה מהליכוד. סיפוח עלאק
4
"בכיר בליכוד " -עבריין מורשע או חשוד בפלילים?
עובדת בפוסיקט | 13-07-2020 17:49
תהיו מדויקים
5
שאשא ביטון טעתה שנכנעה ללוביסטים-הסכנה גדולה
נאוה | 13-07-2020 17:52
של הידבקות נוספת מעל מה שנמצא כרגע בשטח. ביטון - האם היית בימייך בחדר כושר? ראית מה נעשה שם ואיך מתנהלים העניינים??
לנאווה
ירון | 13-07-2020 18:42
לנאווה: זה שהבכיר בליכוד אמר שהיא נכנעה ללוביסטים עוד לא עושה את זה נכון.... כדאי להתעדכן קצת מעוד מקורות חוץ מקבוצות הוואטסאפ של הליכוד....
6
לא שאשא ביטון...
ספינים ושקרים והתעסקות בשולי | 14-07-2020 9:34
לא שאשא ביטון אחראית לכאוס האינסופי שמתרחש לנגד עינינו .... ראש ממשלה מושחת , שלא יודע מה הוא רוצה , לא יודע מה הוא עושה , ובעיקר משקר כל הזמן , הוא אחראי הראשי לכל התנהלות הכאוטית הזו .... למה אין גוף שמרכז את כל המידע , מחליט על מדיניות , ומבצע ? ברור שביבי לא מסוגל לזה לבד .... המציאות שבה אנו נמצאים אחרי 6 חודשי קורונה מוכיח את האמור לעיל ....