"אני מעריץ את הבדואים": רוי בוי מתנצל על הסרטון הגזעני - סרוגים

"אני מעריץ את הבדואים": רוי בוי מתנצל על הסרטון הגזעני

לאחר הפסקת צילומי התכנית שלו והתלונה נגדו, כוכב הילדים רוי בוי פרסם סרטון התנצלות בפני הבדואים ומסר: "טעיתי טעות ענקית, טעות מרה בפני אנשים שאני כל כך אוהב, מעריך ומעריץ מאז שאני ילד קטן"

author-image
"אני מעריץ את הבדואים": רוי בוי מתנצל על הסרטון הגזעני

כוכב הילדים, רוי בוי מתנצל שוב והפעם בסרטון. לאחר שהסרטון בו צולם כשהוא שואל את ילדיו "מי רוצה להאכיל בדואי" עוררו סערה ברשת ואף הובילו להגשת תלונה נגדו ועצירת צילומי התכנית שלו, החליט כוכב הילדים לפרסם בשעות האחרונות סרטון התנצלות לעדה הבדואית.

"הכעס הגדול מוצדק לחלוטין, טעיתי טעות ענקית בפני אנשים שאני כל כך אוהב, מעריך ומעריץ מאז שאני ילד קטן", מסר כוכב הילדים והוסיף "כל הדמות של רוי בוי שאוהב טבע היא מאחיי הבדואים, גדלתי איתם, הם לימדו אותי לרכוב על סוס, לחפש עקבות של בעלי חיים.."

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ????????רוי בוי הדף הרשמי // Roy boy (@royboy_royboy) on

רוי בוי מסר והמשיך "אני רוצה להגיד שזה לא משקף אותי למרות שזה נראה ככה. מי שמכיר אותי יודע כמה אני מתייסר וסובל על הטיפשות הטהורה הזאת, טמטום טהור ולא מצחיק שעשיתי במו ידיי… מי שמכיר אותי יודע כמה אני מתייסר וסובל על הטיפשות הטהורה הזאת, טמטום טהור ולא מצחיק שעשיתי במו ידיי".

עוד באותו נושא

"אני מעריץ את הבדואים": רוי בוי מתנצל על הסרטון הגזעני

כזכור בעקבות הסרטון הגזעני, ראש מועצת אל קסום, סלאמה אל אטראש, הגיש היום (ראשון) תלונה נגד רוי בוי בתחנת משטרת באר שבע על הסרטון הגזעני בו נעשתה השוואה בין ילדים בדואים לבעלי חיים.

בנוסף בעקבות הסערה ברשת, צילומי העונה הבאה של תוכניתו של כוכב הילדים בערוץ ג'וניור-יוקפאו ואף צפויים בחברה לערוך שיחה עם רוי בוי לגבי העתיד בערוץ.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
רובינו מעריצים מי שמאכילים בדואים
ישמעאל=בני השטן | 13-07-2020 8:24
הבדואים שונאי העם היהודי. עוד לא נוצר בדואי שהתגייר
2
מה קרה אפשר...
פלונית | 13-07-2020 14:56
מה קרה אפשר לחשוב לדעתי לא היתה לו כונה תפסיקו לעשות מזה עניין פשוט רצה לכבד אותם כך אני מאמינה וכנראה שזה הסגנון שלו ואני לא רואה בזה עלבה ממש לא