הלכה הגלידה: מה קרה להאשטאג הפופולרי
היו ימים אני אותם זוכרת בהם נהנו מתמונות גלידות אול אובר דה פיד. אז מה קרה לאשטאג הפופולרי Icecream# ואיך יוצרים תמונת גלידה שתקטוף לייקים

יש כמה פריימים מוכרים באינסטגרם, כאלה שכולם חייבים לעשות. אם זה צילום הרגליים (FromWhereIstand#) או צילום יד מושכת יד אל עבר אתר תיירותי (FollowMeTo#) ובמקרה שאנחנו נעסוק בו יד אוחזת גלידה.
עד כה עלו כ39 מליון תמונות תחת האשטאג Icecream#, שלא לדבר על מליוני תמונות שעלו בתיוגים דומים או ללא תיוג כלל. יד האוחזת גלידה על רקע נוף קיצי או חורפי היא משאבת לייקים. כולם אוהבים גלידה זה ברור בטח כשמדובר בקונסטרוקציה מורכבת של מספר כדורים שבקצותם מתנוסס איזה וופל להשלמת הפירמידה.
אז מה קרה ללוק החרוש? כנראה שבעת הזו גלידה עושה לנו קונוטציה של אחוזי שומן ופחות של בא לי גם. עם הסגר הקורונה לוקיישנים משגעים אין בנמצא, בקושי ים נותר לנו. וכך גווע או בטרמינולוגיה המתאימה נמס לנו האשטאג.
גלידה מהעונה שעברה
מי שרוצה לחזור לטרנד המתקתק הנה כמה טיפים לסטיילינג לגלידה שלכם:
- צאו מאזור הנוחות – שוקו וניל אאוט – פיסטוק, בננה, תות, מנגו בקיצור כל מה שבצבע אין
- הגובה כן קובע – הוסיפו כמה שיותר קומות למגדל, כדורים, תופינים, מרשמלו ושאר ירקות (לא באמת ירקות)
- השתמשו בקונוס לא בכוס ולא עטוף בממחטה ח"ו
4. עטפו את הגביע בעדינות, בצורה שתראה לק צבעוני, ומספיק באגודל מקדימה.
5. צלמו מהר. בלי להתמהמה. החיים קצרים תהנו מהגלידה שלכם.
.
מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו