בנק דיסקונט: אפליקציית PayBox לא נסגרת - סרוגים

בנק דיסקונט: אפליקציית PayBox לא נסגרת

מודעה על פירוק נכסים של חברת PayBox גרמה לבהלה בקרב משתמשים שחששו כי כל הכספים שצברו בארנק הדיגיטלי יימחקו. בסוף התברר כי החברה שנסגרה היא סטארט-טפ עם שם דומה

בנק דיסקונט: אפליקציית PayBox לא נסגרת
  לוגו חברת paybox

מודעה על פירוק חברה, העלתה חשש בקרב משתמשים כי אפליקציית העברת הכספים paybox עומדת להיסגר, כשכל הכסף שנצבר ייעלם איתה.

הבוקר התפרסמו בעיתונים הודעה על מכירת נכסים של חברת פייבוקס פתרונות תשלום, על ידי כונס הנכסים של החברה מה שגרם לגולשים לפרסם הודעות בסגנון: "שבוע טוב חברים, שימו לב!! כל מי שיש אפליקציית PAYBOX זה הזמן למשוך את היתרה הכספית לחשבון הבנק. החברה הכריזה על פירוק"

אלא שהחשש היה נמהר. לא מדובר באפליקציה הפופולארית אלא בחברת סטארט-אפ הפועלת בישראל ומיועדת לשווקים בחו"ל, הנושאת שם דומה.

PayBox פתרונות תשלום ולא פייבוקס

מבנק דיסקונט המפעיל את חברת PayBox נמסר בתגובה: "מדובר בשני גופים נפרדים ללא כל קשר עסקי ביניהם. למהלך הנוכחי אין שום השפעה על אפליקציית פייבוקס של בנק דיסקונט, שפועלת בשוק הישראלי ויש לה כשני מיליון משתמשים."

"חברת הסטארט-אפ פייבוקס פתרונות תשלום הוקמה ב-2014 וכעבור שלוש שנים נרכשה על ידי בנק דיסקונט. במסגרת הרכישה סוכם כי הבנק יפעיל את האפליקציה בישראל וחברת הסטארט-אפ תוכל לפעול אך ורק בשוק הבינלאומי. אנו מצרים על סגירתה של כל חברה באשר היא, על אחת כמה וכמה של חברת סטארט-אפ שניסתה את מזלה מעבר לים. אפליקציית פייבוקס ממשיכה בפעילותה השוטפת ותמשיך לשרת את הציבור הישראלי כפי שעשתה עד כה".

למרות ההבהרה של בנק דיסקונט, משתמשים מתלוננים כי אינם מצליחים להתחבר לאפליקציה משעות הבוקר, מה שכמובן מוסיף לחשש.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו