האמן והזמר אסף אמדורסקי השתתף הערב במחאת העצמאיים, וטען כי מדובר במחאה של שירותי ניקיון, שנועדה לנקות את הזוהמה של ראש הממשלה בנימין נתניהו.
עוד באותו נושא
"שחררו את הכסף": אלפי עצמאים מפגינים בכיכר רביןאוריאל בארי

"אני כועס. אנחנו מלאים בזעם. יש נאשם בפלילים שיושב בראשות הממשלה וחטף את המדינה שלנו. הוא מזהם את המוח בשקרים ולאנשים נמאס."
על השאלה, האם זו מחאה פוליטית השיב אמדורסקי: "זה שירותי ניקיון, להעיף את הזוהמה שהשתלטה על ראשות המדינה. שחיתות זה לא עניין פוליטית. ביבי צריך ללכת לכלא."
אמדורסקי נשאל, על כך שביום חמישי הודיע נתניהו כי הוא יכניס את היד לכיס, השיב: "איזה יד ואיזה כיס? מדובר בנוכל שיותר מדי זמן נותנים לו יותר מדי קרדיט, הוא צריך ללכת או לכלא או לבית משוגעים."

חתיכת מגעיל פה מלוכלך תסתום את הפה המלוכלך שלך חתיכת אפס אפס מאופס חלאת המין האנושי