צוות ההגנה של נתניהו מתחזק בעורך דין חדש - סרוגים

צוות ההגנה של נתניהו מתחזק בעורך דין חדש

עורך דין יוסי שגב הצטרף לצוות ההגנה של ראש הממשלה בנימין נתניהו לקראת הדיון הבא במשפטו שיערך בעוד תשעה ימים, וכן מתקיים משא ומתן לצירופו של עו"ד בועז בן צור. כל זאת לאחר עזיבת עו"ר מיכה פטמן את צוות ההגנה

author-image
צוות ההגנה של נתניהו מתחזק בעורך דין חדש
  פלאש 90

עו"ד יוסי שגב הוא עורך הדין החדש שהצטרף לצוות ההגנה של ראש הממשלה, בנימין נתניהו. צירופו של שגב נעשה לאחר פרישתו של עו"ד מיכה פטמן מוקדם יותר השבוע מצוות ההגנה.

פטמן החליט לפרוש מההגנה על נתניהו לאחר שוועדת ההיתרים אסרה עליו לקבל מימון למשפטו על סך 10 מיליון שקלים מחברו ואיש העסקים ספנסר פטרידג'. סירוב הוועדה בא על רקע חוות דעת משפטית שהגיש היועץ המשפטי לממשלה.

עוד באותו נושא

האם נמחקו מהפרקליטות חומרים סודיים נגד נתניהו?

בימים אלה מתקיימים מגעים על מנת לצרף עורך דין נוסף אל סוללת עורכי הדין שתגן על נתניהו במשפטו שהחל לפני כחודש וחצי. הדיון הקרוב יתקיים בעוד 9 ימים בדיוק, ב-19 ביולי, ויערך ללא נוכחותם של נתניהו, נוני מוזס ובני הזוג אלוביץ'.

עורך הדין הנוסף הוא בעז בן צור. בן צור, המתמחה בעבירות צווארון לבן, היה בעבר שותף בכיר במשרדו של עו"ד יעקב וינרוט, ממנו צמח עורך הדין שנחשב לכוכב עולה, עמית חדד, אשר הוביל את ההגנה על ראש הממשלה תקופה ארוכה לבדו כאשר לעיתים התחלפו לצידו עורכי דין שונים. לעומת בן צור, שגב נעדר ניסיון פלילי ומתמחה בעיקר בדיני מיסים.

עזיבתו של פטמן מצטרפת לשורת עורכי הדין שנטשו את ההגנה על נתניהו, לרוב בשל בעיות בתשלום, בהם עורכי הדין יוסי אשכנזי,, תל צור, פנחס רובין, רם כספי, ירון קוסטליץ, קרן שפירא אטינגר.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
אסור לעורך דין...
קמצן | 10-07-2020 13:36
אסור לעורך דין לעבוד בחינם עבור ראד הממשלה. זה מתנה אסורה. ביבי עצמו הוא קמצן כרוני מהסוג הגרוע ביותר שניתן לעלות על הדעת. הוא מחזיק כסף ורכוש בשווי של 70 מיליון שח, אבל מסרב לשלם. לר מוכן לשלם על כלום. לא מיסים, לא על המים בבריכה, לא על ריהוט ושיפוצים בוילה הפרטית בקסרייה, ובטח לא לעורך דין.
2
גם אני זכאי
משה קצב | 10-07-2020 14:14
גם אני ליכודניק
אם ביבי לא...
יועץ משפטי | 10-07-2020 14:29
אם ביבי לא רוצה לשלם לעורכי דין, והוא לא רוצה, שיפנה לסניגוריה הציבורית. יקבל הגנה מעולה בחינם. לחילופין - שיממן את הגנתו ואם יזוכה יוכל לתבוע פיצוי. אין דרך שלישית ואין ארוחות חינם.
3
יש סיבה מיוחדת לצירוף עו"ד שגב?
tar | 10-07-2020 15:36
לפי העיתונות לפני שלוש שנים הורשע עוד שגב בהתחמקות מתשלום מעמ על שכר טרחה שקיבל מלאה אייזנברג במסגרת ייצוג שהעניק לבתה ליז הרדי כחלק ממאבק הירושה עם פטירתו של אב המשפחה שאול אייזנברג ב-1997. הוא נידון לשישה חודשי עבודות שירות ולקנס כספי בסך 400 אלף שקל. למרות שהוא נחשב לאחד המבקרים של הפרקליטות, שגב מביע אמון במערכת המשפט: אני בטוח שבית המשפט ינהל הליך הוגן.
4
האם יהיה סוף...
האזרח קין | 10-07-2020 18:05
האם יהיה סוף לפארסה של עורכי הדין של נתניהו ....???? 7 כבר עזבו , כנראה בגלל בעיות שכר , וכולם החזיקו מעמד רק חודשים ספורים ... בשביל תיק כל כך פשוט שהרי לא היה כלום , אין כלום ולא יהיה כלום .... לא ברור מה ראש הממשלה צריך סוללה של עורכי דין מהשורה הראשונה שעלות שכרם מיליונים , שיקח עורך דין פשוט בכמה עשרות אלפי שקלים , הרי אין כלום ..... ולחשוב שכל זה קורה כשהפרשה החמורה מכולן , פרשת הצוללות , בכלל לא נחקרה .... לרפובליקת בננות היינו .... לצפון קוריאה דמינו.....