המשטרה: יהודים תקפו לוחמי מג"ב בסמוך ליצהר - סרוגים

המשטרה: יהודים תקפו לוחמי מג"ב בסמוך ליצהר

עשרות יהודים תקפו לוחמי משמר הגבול שבאו לאכוף צו 'שטח צבאי סגור' על גבעת הכיפה הסרוגה הסמוכה ליצהר. שני שוטרים נפצעו באורח קל, אחד מאגרוף והשני מגז פלפל

author-image
המשטרה: יהודים תקפו לוחמי מג"ב בסמוך ליצהר
  דוברות המשטרה

המשטרה טוענת כי במהלך פעילות לוחמי משמר הגבול של משטרת ישראל לאכיפת צו שטח צבאי סגור בגבעת הכיפה סרוגה הסמוכה ליצהר, נתקלו השוטרים באלימות קשה מצד עשרות מתפרעים וכתוצאה מכך נפצעו שני לוחמים באורח קל. אחד המתפרעים נעצר בחשד לשימוש בגז פלפל לעבר הלוחמים.

עוד באותו נושא

תושב יצהר הורשע בהסתה לאלימות נגד חיילי צה"ל


5

האירוע התרחש מוקדם יותר הבוקר כאשר כ- 30 יהודים הגיעו לגבעת הכיפה סרוגה הסמוכה ליצהר בכדי לבנות על ידי לוחות עץ מבנה אשר נהרס בעבר על ידי המשטרה.

לטענת המשטרה, צוותים של מג"ב ומשטרה שהוקפצו לאזור בכדי לפנותם נתקלו בחסימות צירים ואלימות שכללו הבערת צמיגים והשלכת חפצים לעבר הכוחות.

במשטרה מוסיפים כי "כאשר הגיעו הכוחות לפנות את המתפרעים, הם נתקלו באלימות קשה שכללה שימוש בגז פלפל, השלכת חפצים ואגרופים כלפי כוחות הביטחון וכתוצאה מכך 2 שוטרים נפצעו באורח קל, האחד מאגרוף והשני מגז פלפל והם הועברו לטיפול רפואי".

חסימת צירים בפני מג"ב (דוברות המשטרה)

לאחר האירוע האלים, המבנה בגבעה נהרס על ידי כוחות הביטחון. במהלך הפעילות נעצר חשוד אחד בשנות ה-20 לחייו והועבר לחקירה במשטרת ישראל.

ממשמר הגבול נמסר כי לוחמי המשמר "ימשיכו לפעול בנחישות נגד פורעי החוק שמנסים בכל פעם מחדש להפר את הצו החל במקום ולבנות באופן בלתי חוקי. לא נאפשר פגיעה בלוחמים שעושים את עבודתם באכיפת החוק ונפעל למעצר העבריינים ולהבאתם לדין".

המבנה שנהרס (דוברות המשטרה)

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
התוקפים הארורים אינם יהודים.מכסימום חמאסניקים
בן של שב"כניק | 10-07-2020 10:17
מנצלים את עליבות הממשלה המצ'וקמקת בתולדות המדינה
2
מחבלים יהודים. אם...
הפקרות | 10-07-2020 10:17
מחבלים יהודים. אם החיילים היו בסכנה, היו צריכים לירות בהם. מי שמרחם על אכזריים וכו.
3
מתנחלים רשעים...
רוע | 10-07-2020 10:19
מתנחלים רשעים ארורים. העם נאנק תחת הקורונה והמצב הכלכלי והם תוקפים שוטרים? כמה רשעים יכולים להיות?
4
מגבנקים רשעים ארורים
משה | 10-07-2020 10:59
כמו בגוש קטיף מתנהגים כמו חבורת נאצים. מדוע זה כל כך קריטי לפנות גבעה ריקה. מי יודע מה עשו הנאצים האלו. מי יודע איזה פקודה קבלו.
5
אכיפה דומה למגזר הערבי והבדואי
זאב | 10-07-2020 11:23
אני נגד אלימות בטח לא כלפי כוחות לא מקדמת כלום גורמת לתוצאה הפוכה ומשחירה את דמותם של ציבור המתנחלים ונותנת נשק בידי השמאל אך יחד עם זאת די לצביעות הבניה הבלתי חוקית בציבור הערבי מרקיע שחקים שלא לדבר על המגזר הבדואי שמשתלט על אדמות מדינה חדשים לבקרים תמיד יותר קל לפעול נגד יהודים.
6
טוב מאד, מגיע להם
משה | 10-07-2020 12:19
עד מתי האזרחים צריכים לשתוק ולסבול את האלימות המשטרתית?
אלו אזרחים? מדובר...
חצוף | 10-07-2020 13:38
אלו אזרחים? מדובר במחבלים. השוטרים הם רחמנים בני רחמנים, אם פורעים ערבים היו מתנהגים כמו המחבלים מיצהר, זה היה נגמר בכמה הרוגים.